Týždeň geeka č. 219 - Captain Marvel, X-Men, Bumblebee, Star Wars

Popkast redakcia

V 219. časti týždenníka pre geekov sa pekne po starom venujeme najnovším novinkám. Otázky sa vytvárajú pri pohľade na najvýkonnejšiu superhrdinku našich univerzov. Prinajmenšom to bude musieť byť onakvejší záporák, aby dokázal tejto dievčine podkúriť. Horúco bude dozaista ale aj v okolí ďalšej pripravovanej superhrdinky. Kolektívne hrdinstvo proste už nie je v móde a smerom k samostatnému zviditeľneniu sa uberá aj náš najobľúbenejší Transformer. Oko a snáď aj srdce poteší trailer na pokračovanie Fantastických zverov. Medzi ďalšími novinkami vás poteší tínedžerský animák, tínedžerský hororík a Sherlock tentokrát už oficiálne poňatý ako sranda. Zo seriálov vypichnime dokument o kultových hororoch. Hráči si aj v tomto dieli TG prídu na svoje, SW nesmú chýbať.

Na záver sa môžete tešiť na novú virtuálnu úlohu.

Upozornenie: Ak nestíhate evidovať všetky informácie spomenuté v relácii, venujte pozornosť linkom pod videom.


Týždeň geeka č. 219 – Captain Marvel, X-Men, Bumblebee, Star Wars

>

Moderuje Marek Čabák.


Súvisiace linky

Marvel Studios' Captain Marvel – Official Trailer

X-Men: Dark Phoenix Trailer

Holmes & Watson Trailer

Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald Final Trailer

Bumblebee Trailer

LOOK AWAY Trailer

MFKZ Trailer

ELI ROTH'S HISTORY OF HORROR Official Teaser Trailer

CHANNEL ZERO: THE DREAM DOOR Official Trailer

Oculus Quest: Under the Hood

Vader Immortal – Official Episode Teaser Trailer


Ďalšie časti vám budeme prinášať pravidelne každú stredu, môžete sa tiež prihlásiť na ich odber priamo.

Príjemnú zábavu.


3. októbra 2018
Marek Čabák a Juraj Búry