Týždeň geeka č. 199 - Ant Man, Predator, zrušený Lucifer a Atomic Heart

Popkast redakcia

Začiatok 199. časti týždenníka pre geekov vás utvrdí v tom, že začalo leto. Takže žiadny strach a šup do plaviek. Okrem toho si dnes zopakujeme najzaujímavejšie novinky za posledné dva týždne. Napríklad, možno sa onedlho dozvieme, či sa Ant Man zúčastnil alebo nezúčastnil Nekonečnej vojny. Väčšie obavy vzbudzuje trailer na film, v ktorom Galahad zoberie flek Robina Hooda. Chránenie mláďat pomaly končí a nastupuje lovecká sezóna, aj pre mimozemšťanov. Určite si pozrieme dokument o Ursule Le Guinovej. Bohužiaľ, zlé správy sa týkajú niektorých zrušených seriálov, zatiaľ čo iné, nie až také super seriály prekvitajú. Ale my chceme Expanse! Komiksoví fanúšikovia sa môžu chystať na fajnú novinku z domácej produkcie a pre písavcov sa otvára jedna poviedková súťaž. Na kickstarteri nájdete nejakú hru, iné hry na vás už čakajú hotové, ďalšie už majú pokračovania. A voľačo môžete urobiť aj pre charitu.

V závere nájdete vyhodnotenie úlohy z minulého týždňa a vyhlásenie rušiacej úlohy.

Upozornenie: Ak nestíhate evidovať všetky informácie spomenuté v relácii, venujte pozornosť linkom pod videom.


Týždeň geeka č. 199 – Ant Man, Predator, zrušený Lucifer a Atomic Heart

Moderuje Marek Čabák.


Súvisiace linky

Ant-Man and The Wasp – Official Trailer

Robin Hood Teaser Trailer

Worlds of Ursula K. Le Guin TRAILER

The Predator Teaser Trailer

THE LITTLE MERMAID Official Trailer

12 Monkeys Season 4 Teaser Trailer

Luke Cage Season 2 Trailer

Colony Season 3 Trailer

Humans Season 3 Teaser

Castle Rock Season 1 Trailer 3

Cobra Kai Season 2 Teaser Trailer

Tremors Series Trailer Season 1

Atomic Heart – Official Trailer

Developer Update Pink Mercy Charity Event


Ďalšie časti vám budeme prinášať pravidelne každú stredu, môžete sa tiež prihlásiť na ich odber priamo.

Príjemnú zábavu.


16. mája 2018
Marek Čabák a Juraj Búry