Týždeň geeka č. 196 - Znova Deadpool, Reviere, James Cameron a Oasis beta

Popkast redakcia

Na úvod 196. časti týždenníka pre geekov si zaspomíname na detské časy, keď sa začala formovať naša osobnosť. Už ste pobalení na SlavCon? Ak nie, chybu robíte. Okrem napašmania na tento festival nájdete v dnešnom videospravodajstve uputávku na scifi s hviezdnym hotelovým obsadením, ďalší trailer na Deadpoola a Jurského sveta. Z očakávaných seriálov vypichnime napríklad Cameronov dokument o natáčaní scifíčok, v ktorom uvidíme mnoho naozaj známych tvárí. Atraktívne novinky vás čakajú aj z oblastí domácej literatúry a nielen domácich komiksov. Samozrejme, TG bez herných noviniek by nebolo tégéčkom, takže VR prilby na hlavu a hŕŕ´do Oasis. Alebo, keď už sme pri tom, postavte si vlastný Jurský park.

V závere nájdete vyhodnotenie úlohy z minulého týždňa a vyhlásenie virtuálnej úlohy.

Upozornenie: Ak nestíhate evidovať všetky informácie spomenuté v relácii, venujte pozornosť linkom pod videom.


Týždeň geeka č. 196 – Znova Deadpool, Reviere, James Cameron a Oasis beta

Moderuje Marek Čabák.


Súvisiace linky

Hotel Artemis Trailer

Deadpool 2 Final Trailer

Jurassic World: Fallen Kingdom Final Trailer

Reverie (NBC) Promo HD

JAMES CAMERON'S STORY OF SCIENCE FICTION Official Teaser Trailer

The Innocents Trailer Season 1

Ash vs. Evil Dead petícia

Ready Player One: Osasis Beta Trailer

Jurassic World Evolution – Gameplay Trailer


Ďalšie časti vám budeme prinášať pravidelne každú stredu, môžete sa tiež prihlásiť na ich odber priamo.

Príjemnú zábavu.


25. apríla 2018
Marek Čabák a Juraj Búry