Týždeň geeka č. 193 - Westworld, Smrť Supermanova, Batman, Scifi antológia, Battlefield

Popkast redakcia

Veľkonočná guľovačka je už za nami a pred nami je kopec noviniek, ktoré ohlasuje už 193. časť týždenníka pre geekov. Začíname však tragickou správou, s ktorými sa ako keby roztrhlo snehové mračno. Jana Rečková bola výnimočný človek a výnimočná spisovateľka. Česť jej pamiatke. Útechou pre niekoho môže byť trailer na príjemné rozprávkové dobrodružstvo s hviezdnym obsadením. Iného môže potešiť film, kde sú deti veľmi úzky a veľmi záhadný profil. Martinovi Freemanovi posledné roky ide karta a záchrana (jeho) sveta pred zombíkmi mu možno pôjde tiež. Môžete si tiež odfajknúť ďalší teenagerský horor a ďalší film inšpirovaný Dňom Trifidov, tentokrát šikmookej produkcie. Ak ste milovníkmi DC celovečerných animákov (ako redakcia Fandom.sk), určite si nenecháte ujsť Supermanovu smrť. A Batman nesmie chýbať. Zo slovenskej scény ohlasujeme tiež zaujímavú novinku – bohužiaľ poslednú knihu z produkcie vydavateľstva Rogerbooks. Posledná tretina relácie je, ako obyčajne, venovaná hrám a hráčom.

V závere nájdete vyhodnotenie úlohy z predminulého týždňa a vyhlásenie novej úlohy.

Upozornenie: Ak nestíhate evidovať všetky informácie spomenuté v relácii, venujte pozornosť linkom pod videom.


Týždeň geeka č. 193 – Westworld, Smrť Supermanova, Batman, Scifi antológia, Battlefield

Moderuje Marek Čabák.


Súvisiace linky

Malá antológia sci-fi poviedok – na stiahnutie zadarmo

Cargo International Trailer

The Darkest Minds Trailer

The House with a Clock in its Walls Trailer

THE YOUNG CANNIBALS Official Trailer

WARRIORS OF FUTURE Official Trailer

WESTWORLD Season 2 Official Trailer

The Handmaid’s Tale Season 2 Trailer

First Official Look at The Death of Superman Animated Movie

Batmetal Forever

Experimental Self-Learning AI in Battlefield 1

Andy Serkis Shows How Video Game Faces Can Look Better Than Ever – Unreal Engine – GDC 2018


Ďalšie časti vám budeme prinášať pravidelne každú stredu, môžete sa tiež prihlásiť na ich odber priamo.

Príjemnú zábavu.


4. apríla 2018
Marek Čabák a Juraj Búry