Týždeň geeka č. 190 - Grinch, Black Mirror, Kotleta, Gaiman a Far Cry

Popkast redakcia

Už plánujete dovolenku? Načo, veď je ešte dosť času. Namiesto toho si teraz pozrite 190. diel týždenníka pre geekov. Začína sa, bohužiaľ, smutnými správami. Po nich ale nasleduje aj pár radostných noviniek. Snáď poteší pokračovanie príbehu o lietajúcej vychovávateľke alebo ďalší film s medvedíkom. Trochu zelene do nášho pochmúrneho života by snáď mohol priniesť animovaný Grinch, a kto nie je na rozprávky, toho snáď uspokojí pekná akčná scifi klasika. Ďalšia várka správ sa bude týkať pripravovaných (ďalších častí) seriálov, spomeňme napríklad Stratených vo vesmíre, Lukea Cagea alebo Expanse. Môžete si začať brúsiť zuby na ďalšie ilustrované gaimanovky a kopu ďalších príjemných záležitostí. Ani hráči, virtuálni či rukolapní, dnes neobídu nasucho.

V závere nájdete vyhodnotenie úlohy z minulého týždňa a vyhlásenie novej pažravej úlohy.

Upozornenie: Ak nestíhate evidovať všetky informácie spomenuté v relácii, venujte pozornosť linkom pod videom.


Týždeň geeka č. 190 – Grinch, Black Mirror, Kotleta, Gainman a Far Cry

Moderuje Marek Čabák.


Súvisiace linky

Mary Poppins Returns Official Teaser Trailer

Christopher Robin Teaser Trailer

PROSPECT Trailer

The Grinch Trailer

Luke Cage – Season 2

Santa Clarita Diet Season 2 Trailer

The Expanse Season 3 Final Trailer

Black Mirror Season 5 Announcement Trailer

DISCO ELYSIUM – Title Trailer

Far Cry 5 Arcade – Infinite Gameplay and a Creative Map Editor


Ďalšie časti vám budeme prinášať pravidelne každú stredu, môžete sa tiež prihlásiť na ich odber priamo.

Príjemnú zábavu.


14. marca 2018