Týždeň geeka č. 189 - Nicolas Cage, Ralph, Farenheit 451, Zaklínač, Star Wars

Popkast redakcia

Začiatok 189. dielu týždenníka pre geekov patrí krátkej sonde do života s nadšeným hráčom. Ale zrejme to poznáte, resp. vaši kolegovia a blízki to poznajú. Ale hop k novinám. Pamätáte si nemoderného počítačového Ralpha, ktorý všetko pokazil? Možno vám ďalší film s týmto hrdinom napraví náladu. K novinke o novom filme s Nicolasom Cageom patrí varovanie: Vyhýbajte sa bazénom! Klasikomilci si ale môžu nasadiť podbradníky, pretože nastane obradné pálenie kníh po druhýkrát. Potom vás tu čaká scéna z Matrixu s vlakvedúcim, akurát s inými hercami, a jeden horor s nejakým vajcom. Hviezdnym vojnám hrozí definitívny záver, zato Karate Kidovi nový začiatok. Zaujímavo vyzerá dnešná várka uputávok na fanfilmy, zatiaľ čo my stále točíme len videá o mačičkách. Rozdajte si Hry o tróny a podporte Medveďa. Pre kartárov tu dnes ale bude oveľa viac. Ozaj, a nezabudnite na AnimeShow.

V závere nájdete vyhodnotenie úlohy z minulého týždňa a vyhlásenie novej cageovskej úlohy. A neutopte sa.

Upozornenie: Ak nestíhate evidovať všetky informácie spomenuté v relácii, venujte pozornosť linkom pod videom.


Týždeň geeka č. 189 – Nicolas Cage, Ralph, Farenheit 451, Zaklínač, Star Wars

Moderuje Marek Čabák.


Súvisiace linky

Ralph Breaks the Internet – Wreck-It Ralph 2 Teaser Trailer

THE HUMANITY BUREAU Official Trailer

ANON Official International Trailer

FAHRENHEIT 451 Official Trailer

MUSE Official Trailer

WARGAMES Official Trailer

Cobra Kai Trailer 2 Season 1

Star Wars Rebel Series Finale Trailer

Timelapse of Death Star Construction

Round of Gwent – Witcher Fan Video

Podpořte na Hithitu novou karetní hru ze světa Mevěda Wrr

GWENT: THE WITCHER CARD GAME – ARENA TRAILER

MUTANT YEAR ZERO Official Trailer


Ďalšie časti vám budeme prinášať pravidelne každú stredu, môžete sa tiež prihlásiť na ich odber priamo.

Príjemnú zábavu.


7. marca 2018
Marek Čabák a Juraj Búry