Týždeň geeka č. 188 - Oh hi Mark, Jurský Zombie, Stratení vo vesmíre a černoch v Kingdom Come

Týždeň geeka

V úvode 188. dielu týždenníka pre geekov vás čaká krátka prednáška o blahodárnych účinkoch spánku. Tvorcovia Týždňa geeka však nespia, aby vás mohli zásobiť najčerstvejšími zaujímavosťami. Jednou z nich je relatívne dobrá správa, že DC filmy zrejme predsa len nepôjdu cestou veselých ohňostrojov a diskotékových stroboskopov. Medzi ďalšími vychytávkami uplynulého týždňa spomeňme napríklad oživeného Tyranosaura, stratených vo vesmíre a reboot rebootov. Ak vás zaujala prvá séria Legiona, možno vás chytí aj druhá. Z Hana Sola sa tiež dá ešte vytriasť pár chechtákov a ak je to pekne nakreslené, prečo nie. A Doktor v tomto za Hanom nijako nezaostáva. Extrémne potešení by mali byť nielen pasívni fanúšikovia komiksov, ale najmä tí, čo by sami radi občas priložili ruku k dielu. Samozrejme, nájde sa niečo aj pre hravých kartárov a stratégov. A hlavne nezabudnite prísť na AnimeShow a GameExpo.

V závere nájdete vyhodnotenie úlohy z minulého týždňa a vyhlásenie novej animátorskej úlohy.

Upozornenie: Ak nestíhate evidovať všetky informácie spomenuté v relácii, venujte pozornosť linkom pod videom.


Týždeň geeka č. 188 – Oh hi Mark, Jurský Zombie, Stratení vo vesmíre a černoch v Kingdom Come

Moderuje Marek Čabák.


Súvisiace linky

BEST F®IENDS Official Trailer

JURASSIC DEAD Official Trailer

The Dangerous Book for Boys Trailer Season 1

Legion Season 2 Teaser Trailer

LOST IN SPACE Official Series Announcement Trailer

Reboot: The Guardian Code Official Trailer

VALIS – Sci-Fi Short Film

The First Doctor Adventures Trailer

Stellaris: Apocalypse – Launch Trailer

Starmancer Kickstarter Trailer


Ďalšie časti vám budeme prinášať pravidelne každú stredu, môžete sa tiež prihlásiť na ich odber priamo.

Príjemnú zábavu.


28. februára 2018
Marek Čabák a Juraj Búry