Týždeň geeka č. 186 - Mission Impossible, Star Wars, Jurrasic World, Kingdom Come

Týždeň geeka

Úvod 186. dielu týždenníka pre geekov patrí pravidelnej previerke vášho GPS. Samozrejme, nasleduje napínavé spravodajstvo z oblasti fantastiky a priľahlých končín, ktoré, bohužiaľ, začína smutnou novinkou. Iskierku radosti snáď zažne trailer na novú MI, kde bude agent Hawke čeliť samotnému Supermanovi. S tými Fúzami. Takže je načase znova si pozrieť Národ grázlov a pripomenúť si niektoré postavičky. Iste niekoho zaujme aj teenage mutant HanSolo a fanúšikovia velociraptorky Blue si prídu na svoje. V novej uputávke Deadpool prezentuje moc svojich rodinných šperkov a konečne ukázali aj čosi z vnútra Hardyho Venoma. A keďže zmienka o Cloverfield Paradoxe nesmie chýbať vo vašej chladničke, nájdete ju aj tu. Seriálové novinky sa nesú najmä v zmysle pokračovaní, ale nájde sa aj nejaké to študentské predstavenie zo stužkovej. Zaujímavo pôsobia komiksové novinky, sekcia spoločenských i nespoločenských hier tiež hádam uspokojí vašu zvedavosť. Nás rozhodne zaujal napríklad Typoman.

V závere nájdete vyhodnotenie úlohy z minulého týždňa a vyhlásenie novej seriálovej úlohy.

Upozornenie: Ak nestíhate evidovať všetky informácie spomenuté v relácii, venujte pozornosť linkom pod videom.


Týždeň geeka č. 186 – Mission Impossible, Star Wars, Jurrasic World, Kingdom Come

Moderuje Marek Čabák.


Súvisiace linky

Mission: Impossible – Fallout

Solo: A Star Wars Story Official Teaser

Jurassic World: Fallen Kingdom – Official Trailer

DEADPOOL 2 Official Trailer

THE CLOVERFIELD PARADOX

TREMORS: A COLD DAY IN HELL Official Trailer

LEGO DC COMICS SUPERHEROES – THE FLASH Official Trailer

Westworld Season 2 – Official Super Bowl LII Ad

KRYPTON Official Series Trailer – Legacy

NETFLIX Fun Binge-Watching Trailer

THE JOEL MCHALE SHOW Official Trailer

Typoman – Announcement Trailer – Nintendo Switch

KC:D 1403 – The Future of Time Travel Technology


Ďalšie časti vám budeme prinášať pravidelne každú stredu, môžete sa tiež prihlásiť na ich odber priamo.

Príjemnú zábavu.


14. februára 2018
Marek Čabák a Juraj Búry