Týždeň geeka č. 183 - Gintama, Altered Carbon, Picasso a Banderas, Suicide Squad a Harry Potter

Týždeň geeka

Na začiatku 183. časti týždenníka pre geekov a geečky sa dozviete návod ako sa vyhnúť Alzheimerovi. Na pestrú nádielku nasledujúcich noviniek však tiež hádam nezabudnete. Aspoň na chvíľu. Pozrime sa teda pár scifov z východu a ešte východnejšieho východu, čím nemyslíme Stropkov. Ani v tomto dieli sa nevyhnete niekoľkým hororom. Napríklad, boli ste už niekedy hore vyše týždňa? My v redakcii takú skúsenosť máme. Nebolo to príjemné. V tomto spravodajstve vás ale čaká aj klasik Michael Caine v novej úlohe a akčné military scifi. Ak ste teenageri a sledujete seriály, zbystrite, prosím, pozornosť. Novotou znejúce seriály sa ale pripravujú aj pre dospelejšie publikum. Napríklad jeden so Seanom Beanom. Teda bude mať len jednu časť? Uvidíme. Z ďalších uputáviek spomeňme animák Suicide Squad a dúfame, že ten trochu zmierni pachuť, ktorá ostala po hranom filme. Prejdite si s nami edičný plán Hydry. Zvyšok relácie bude patriť hráčom, vrátane Harryho Pottera. A príďte na CosplayPles.

V závere nájdete vyhodnotenie úlohy z minulého týždňa a vyhlásenie novej nostalgickej úlohy.

Upozornenie: Ak nestíhate evidovať všetky informácie spomenuté v relácii, venujte pozornosť linkom pod videom.


Týždeň geeka č. 183 – Gintama, Altered Carbon, Picasso a Banderas, Suicide Squad a Harry Potter

Moderuje Marek Čabák.


Súvisiace linky

Anketa: Hlasujte za fantastickú osobnosť roka – FÓR 2017

The Isle Trailer

GOALKEEPER OF THE GALAXY Official Trailer

RAPID EYE MOVEMENT Official Trailer

GINTAMA Official Trailer

OCCUPATION Official Trailer

Dear Dictator Trailer

Everything Sucks!

THE MECHANISM Official Trailerr

Heathers Red Band Trailer Season 1

Altered Carbon Trailer Season 1

Genius: Picasso Trailer

The Oath Trailer Season 1

SUICIDE SQUAD – HELL TO PAY Official Trailer

Harry Potter: Hogwarts Mystery, A New Mobile Game

Angels Fall First Trailer 2018

First Look at Nintendo Labo


Ďalšie časti vám budeme prinášať pravidelne každú stredu, môžete sa tiež prihlásiť na ich odber priamo.

Príjemnú zábavu.


24. januára 2018
Marek Čabák a Juraj Búry