Týždeň geeka č. 179: Terror, Disney-Fox, Altered Carbon, Trhlina

Týždeň geeka

Na začiatku 179. časti týždenníka pre fanúšikov fantastiky budete svedkami istého rozporu v tvorivom tíme TG. Okrem toho, aj vy ste otrasení z toho, kto kúpil líšku z dvadsiateho storočia? Nevadí, aspoň ste si poriadne striasli sneh z krpcov a teraz môžete s teplými nohami špekulovať, k čomu všetkému to povedie, a popri tom sledovať nasledujúce zaujímavé novinky. Napríklad si asi nachystáme servítky k novému filmu Slinta Eastwooda či podbradník k výsledku spolupráce Dana Simmonsa a Ridleyho Scotta. Zaujímavých knižných adaptácií zrejme bude viac a DC a Marvel evidentne nikdy nespia. Do pozorností dávame vydarený domáci fanfilm natočený ako pocta Hviezdnym vojnám a čo sa domácej tvorby týka, na rad prichádza Karikova Trhlina. Strašne zlaté vecičky sú už nachystané aj pre hráčov, strieľačky nevynímajúc.

Na konci je prezentovanie výsledku hypertextovej úlohy z minulého týždňa a zadanie novej vianočno-darčekovej úlohy.

Upozornenie: Ak nestíhate evidovať všetky informácie spomenuté v relácii, venujte pozornosť linkom pod videom.


Týždeň geeka č. 179: Terror, Disney-Fox, Altered Carbon, Trhlina

Moderuje Marek Čabák.


Súvisiace linky

THE 15:17 TO PARIS Official Trailer

THE TERROR Teaser Trailer

Altered Carbon – Teaser

KRYPTON Official Promo Trailer

Marvel Rising First Look Trailer

One day I’ll become… (Star Wars Fan Film) 2017

OVERKILL's The Walking Dead – Aidan Trailer


Ďalšie časti vám budeme prinášať pravidelne každú stredu, môžete sa tiež prihlásiť na ich odber priamo.

Príjemnú zábavu.


20. decembra 2017
Marek Čabák a Juraj Búry