Týždeň geeka č. 176 - Koniec Zázraka, Wrinkle in Time, Jsem brána, Electric Dreams, Zaklínač a Mafia

Týždeň geeka

V snoch častokrát dáva zmysel aj ten najväčší nezmysel. Vítame vás ale v reálnej 176. časti týždenníka pre geekov. Dozviete sa tu najdôležitejšie novinky zo života, vesmíru a vôbec, a zároveň si zopakujete vlastnosti publicistických textov. Ak ste dávno neboli v lese, zabaľte si pár vecí a predtým si pozrite filmík o tom, ako jedno dievča šlo hľadať sestru. Určite to spestrí váš zážitok z prírody. Česká brána je dokončená, takže ak máte bokom nejakú sumičku, ktorú by ste dokázali oželieť, môžete pomôcť s jej šírením medzi pospolitým geekovským ľudom. Chýbajú vám príbehy Thora Heyerdahla? Nechajte sa inšpirovať Kingsmanom. Alebo si zacestujte v pokrkvanom čase. Pokračuje sa v pokračovaní overených seriálov, od scifi po fantasy. Novinky sú tu aj pre komiksových fanúšikov, hoci neveselé, ale hlavne pre hráčov stolových hier, aj pre tých, čo sa radi pripájajú na elektriku. A tí, ktorí poznajú Zaklínača nielen vďaka počítačovej hre, sa môžu tešiť na jednu pikošku.

Na konci je vyhodnotenie časopriestorovej úlohy z minulého týždňa a zadanie novej crossoverovej ú­lohy.

Upozornenie: Ak nestíhate evidovať všetky informácie spomenuté v relácii, venujte pozornosť linkom pod videom.


Týždeň geeka č. 176 – Koniec Zázraka, Wrinkle in Time, Jsem brána, Electric Dreams, Zaklínač a Mafia

Moderuje Marek Čabák.


Súvisiace linky

The Axiom Official trailer

Jsem brána – trailer

A Wrinkle in Time Trailer

The Mercy Trailer

Philip K. Dick’s Electric Dreams Trailer 2 Season 1

The Magicians Season 3 Trailer

Pół Wieku Poezji Później (Alzur's Legacy) The Witcher Fan Film Official Teaser

Mafia Franchise Anniversary Trailer

Neverwinter Nights: Enhanced Edition Coming Soon


Ďalšie časti vám budeme prinášať pravidelne každú stredu, môžete sa tiež prihlásiť na ich odber priamo.

Príjemnú zábavu.


29. novembra 2017
Marek Čabák a Juraj Búry