Týždeň geeka č. 173 - Stargate Origins, Ash vs. Evil Dead, DOGG, Overwatch, Last of Us 2

Týždeň geeka

Geekovskí týždenníci nám aj v 173. časti videospravodajstva prinášajú najnovšie správy o živote, vesmíre a vôbec. Po úvodnom varovaní pred papuliakmi sa dozviete niečo o slovenskom projekte DOGG a o tom, ako pokračuje prezentovanie fantastických obrázkov v súťaži Svet na tvoj obraz 2017. Mladšie publikum by mohla zaujať uputávka na scifíčko Singularity, trochu starší možno prídu na chuť Counterpartu. Niektorí milovníci animákov budú asi trochu sklamaní, ako to dopadlo so Stargate Origins. My nebudeme. Keďže život je vo svojej podstate strašný, ani v tomto dieli sa nezaobídeme bez slušnej nádielky hororov. Veď koho by nevydesila naozajstná živá Barbie? Jaj! A pamätáte sa na to, ako Ash povedal: „I´ll be back?“ Nie? Tak to je logické. Ale to nevadí, aj tak je späť, v plnej paráde a možno aj s kosačkou. K hororovým správam patrí tiež bububu z Amazonu o plánovanom seriáli Pán prsteňov alebo Ako sa ničia legendy. Utešia nás snáď knižné novinky od prirodzených alebo umelo vytvorených autorov. Nevyhneme sa ani herným tipom, z ktorých spomeňme Warcraft či Become Human a kopec ďalšieho.

Na záver je vyhodnotenie utajenej úlohy z minulého týždňa a zadanie novej hororovej úlohy.

Upozornenie: Ak nestíhate evidovať všetky informácie spomenuté v relácii, venujte pozornosť linkom pod videom.


Týždeň geeka č. 173 – Stargate Origins, Ash vs. Evil Dead, DOGG, Overwatch, Last of Us 2

Moderuje Marek Čabák.


Súvisiace linky

Dosiaľ uverejnené obrázky zo súťaže Svet na tvoj obraz 2017

DOGG – Official Trailer

SINGULARITY Official Trailer

COUNTERPART Official Trailer

GHOST STORIES Official Trailer

THE DOLL Official Trailer

ASH VS EVIL DEAD Season 3 Trailer

STARGATE ORIGINS Official Teaser Trailer

World of Warcraft – Battle for Azeroth Cinematic Trailer

THE LAST OF US 2 Trailer

DETROIT BECOME HUMAN Gameplay Trailer

Overwatch Animated Short – Honor and Glory


Ďalšie časti vám budeme prinášať pravidelne každú stredu, môžete sa tiež prihlásiť na ich odber priamo.

Príjemnú zábavu.


8. novembra 2017
Marek Čabák a Juraj Búry