Týždeň geeka č. 171 - Black Panther, Star Wars, Jim Carrey, Epocha, EA a Wilfenstein

Týždeň geeka

Na začiatku 171. dielu týždenníka pre geekov si pohovoríme o globaliz… kolonizácii. Taktiež si pripomenieme reportáž z Y-Games, ktorá je už na svete, a kopec ďalších horúcich noviniek z našich vesmírnych končín. Ak ste zabudli na trailer StarWars, teraz máte príležitosť to odčiniť. Ale na tom nezáleží, aj tak na to všetci pôjdeme v decembri do kina. Okrem prípadu, že to budú hrať iba jeden víkend, o 21:15 a jedine 3D, ako je novým zvykom napríklad vo zvolenskom Kine Star. Chovatelia čiernych mačiek sa tešia na prezentáciu novej vzácnej fajty pôvodom z Afriky, ktorá sa vyznačuje inteligenciou, silou, mrštnosťou a eleganciou. Proste – mačka. Čaká vás tiež emotívny dokument o odvrátenej strane Muža na Mesiaci a nebudú chýbať ani knižné novinky, nové komiksy a – ako napovedá názov dnešného dielu -, chlieb a hry.

Na záver bude vyhodnotenie oslovovacej úlohy z minulého týždňa a zadanie novej prekladovej úlohy.

Upozornenie: Ak nestíhate evidovať všetky informácie spomenuté v relácii, venujte pozornosť linkom pod videom.


Týždeň geeka č. 171 – Black Panther, Star Wars, Jim Carrey, Epocha, EA a Wilfenstein

Moderuje Marek Čabák.


Súvisiace linky

Reportáž z Y-Games

Black Panther Trailer

Star Wars: The Last Jedi Trailer

Jim & Andy The Great Beyond Trailer

The Gamefolio System


Ďalšie časti vám budeme prinášať pravidelne každú stredu, môžete sa tiež prihlásiť na ich odber priamo.

Príjemnú zábavu.


25. októbra 2017
Marek Čabák a Juraj Búry