Týždeň Geeka č. 169 - Justice League, Pacific Rim, Mečiar, Constantine, Stranger Things a South Park

Týždeň geeka

Je len logické, že po uhorkovej sezóne prichádza sezóna hubová. Huby sú všade, kam sa len pozriete, dokonca aj z telky a rádia trčia, až sa z nich práši. Asi to budú prášnice. Okrem toho sa ale vyrojili aj novinky zo sveta fantastiky a priľahlých žánrov, tak si ich zopár pripomeňme: Tešíte sa na Starého frlfoša, Podvodníka a WW? My hej, aj keď isté obavy tu zrejme začínajú byť namieste. Rovnako vám môžu zimoriavky naskakovať pri pomyslení na pokračovanie guilty pleasure Mecheche s Mechmi a fanúšičky charizmatického Keanu Reevesa si môžu chystať podbradníky, lebo zasa pôjde o lásku. O čo iné. Knihovníci sa dočkajú ďalšieho pokračovania a ani Constantina ešte neodložili do mrazáku. Téma Tretej ríše je teraz v kurze, čo sa odrazí aj v knižných novinkách, Vydavateľstvo Hydra chystá zasa tématickú hororovku. Aj v komiksovom a hernom svete vás čaká kopec nového, ibaže by vás to prd zaujímalo.

Na záver bude vyhodnotenie konskej úlohy z minulého týždňa a zadanie novej úlohy, v ktorej budete mazať.

Upozornenie: Ak nestíhate evidovať všetky informácie spomenuté v relácii, venujte pozornosť linkom pod videom.


Týždeň Geeka č. 169 – Justice League, Pacific Rim, Mečiar, Constantine, Stranger Things a South Park

Moderuje Marek Čabák.


Súvisiace linky

JUSTICE LEAGUE – Official Heroes Trailer

Pacific Rim: Uprising Trailer

BLADE RUNNER 2049 – Black Out 2022 Anime Short

REPLICAS Trailer

CONSTANTINE First Look New York Comic Con 2017: Official Trailer

The Librarians: Season 4 Trailer

Stranger Things The Game – Release Trailer

Mashinky Trailer

South Park The Fractured But Whole – I AM THE FART


Ďalšie časti vám budeme prinášať pravidelne každú stredu, môžete sa tiež prihlásiť na ich odber priamo.

Príjemnú zábavu.


11. októbra 2017
Marek Čabák a Juraj Búry