Týždeň geeka č. 162 - Punisher, Godzilla, Nicolas Cage, Daniel Hevier a Gwent

Týždeň geeka

A vy ste už dakedy vymysleli nejaký vtip? Nie? Tak to skúste! V 162. časti týždenníka pre geekov sa dozviete, aké je nebezpečné spomenúť si, čo ste stvárali v piatok večer a že je štatisticky isté, že počas jednej filmovej premiéry zasa stúpne počet ľudí utopených v bazéne. Fanšmekri ohľadom psycho hororov si tiež prídu na svoje, kajnšmentke ocenia pokračovanie scifi detektívky a priaznivci anime prerábok do hraných filmov sa už teraz môžu začať triasť od strachu. Z viacerých ďalších trailerov spomeňme ten, kde sa pohybuje cblapík s lebkou na mikine a kovovou doštičkou na lebke, nové klasické anime NGE ft. Godzilla, a klasického animovaného Batmana. Bude aj repelent proti žralokom? Ďalšia novinka sa týka toho, že spisovateľská legenda Daniel Hevier sa aktívne vrhol na fantasy a stretneme sa s ním na Istrocone a ešte jedna, že z fúzie Crewi a FantomPrintu môže vzniknúť celkom parádna vec. A samozrejme, je tu aj pár vecí pre hráčov.

Na koniec vás čaká vyhodnotenie minulej úlohy a nová úloha z nábytkárskeho prostredia.

Upozornenie: Ak nestíhate evidovať všetky informácie spomenuté v relácii, venujte pozornosť linkom pod videom.


Týždeň geeka č. 162 – Punisher, Godzilla, Nicolas Cage, Daniel Hevier a Gwent

Moderuje Marek Čabák.


Súvisiace linky

Rememory Trailer

The Killing of a Sacred Deer – Official Trailer

VENGEANCE: A LOVE STORY Official Trailer

BEYOND SKYLINE – SKYLINE 2 Official Trailer

TOKYO GHOUL Official Trailer

MARVEL'S THE PUNISHER Teaser Trailer

Godzilla

BATMAN VS. TWO-FACE Official Trailer

Exzore: The Rising KickStarter pitch

Assassin’s Creed Origins: Gamescom 2017 Cinematic Trailer

Jurassic World Evolution ™ Announcement Trailer


Ďalšie časti vám budeme prinášať pravidelne každú stredu, môžete sa tiež prihlásiť na ich odber priamo.

Príjemnú zábavu.


23. augusta 2017
Marek Čabák a Juraj Búry