Týždeň Geeka č. 161 - Poviedka Istroconu, Mŕtvy Stalin, Strážcovia Galaxie a Lovercraft v hre

Týždeň geeka

Na začiatok 161. časti týždenníka pre geekov vás moderátor Marek Čabák nenápadným spôsobom poprosí o kreatívnu pomoc. Ako prvú z noviniek uplynulého týždňa si pripomeňme hlasovanie za najlepšiu Poviedku Istroconu, do ktorého sa môžete zapojiť aj vy. Z filmového sveta sa môžeme tešiť na francúzsku komédiu na sovietsky spôsob, starosvetskú detektívku s najstarším upírom, napínavý triler s o čosi mladším upírom a striebornoblyšťavý videoklip zo 70. rokov minulého storočia. Hrdinskí hráči majú Nádej a Lovecrafta, a nádej má aj pôvodný český animák na Štartovači. Tí, ktorým sa neušiel Zámek a klíč, a tí, ktorí fičia na WoW, môžu hotovať peňaženky. A dačo dobré do auta alebo na deku pri vode: klasika Deň trifidov sa dá ešte stále vypočuť ako audionahrávka.

Na koniec vás čaká vyhodnotenie minulej úlohy a nová úloha z nábytkárskeho prostredia.

Upozornenie: Ak nestíhate evidovať všetky informácie spomenuté v relácii, venujte pozornosť linkom pod videom.


Týždeň Geeka č. 161 – Poviedka Istroconu, Mŕtvy Stalin, Strážcovia Galaxie a Lovercraft v hre

Moderuje Marek Čabák.


Súvisiace linky

Hlasovanie za Poviedku Istroconu 2017

The Death of Stalin International Trailer

The Limehouse Golem Trailer

GUN SHY Official Trailer

Guardians' Inferno – Marvel Studios’ Guardians of the Galaxy Vol. 2

Spoločenská hra HOPE

Moons of Madness Announce Trailer

Hlavologie na Startovači


Ďalšie časti vám budeme prinášať pravidelne každú stredu, môžete sa tiež prihlásiť na ich odber priamo.

Príjemnú zábavu.


16. augusta 2017
Marek Čabák a Juraj Búry