Týždeň geeka č. 157 - Tri roky, Star Wars, Mary Poppins, Doctor Who, Tick, JWP a Hviezdny taxík

Týždeň geeka

Už tri roky sa vám každý týždeň privráva Marek Čabák a jeho kolegovia z POPkastu s najčerstvejšími novinkami zo sveta fanúšikov fanastiky a priľahlých oblastí. V dnešnej 157. časti to nebude inak. Urodilo sa filmových trailerov, tak si potešíme oko a dušu na Lukovi a Leii, počudujeme sa nad novými cestami v čase a budeme sa mať na pozore pred najpedagogickejšou vychovávateľkou všetkých čias. Zistíme, ako sa dá stratiť vo vlastnej izbe, a podaktorých budeme mať chuť zabiť. Máme tu aj pár filmov, ktoré sa nehanbia dať si slovo „strašidelný“ na poster. Chystajú sa na nás aj nové seriály, agent Aldo s modrými tykadlami rozhodne vzbudil záujem a záujem rozhodne vzbudil fakt, že Doktor Who bude mať celkom nové prednosti. Na jutube nájdete zadarmo ocenený slovenský animák a na stránke českého rozhlasu poviedku Jirku Procházku. No a bez nových herných postupov sa dnes tiež nezaobídeme.

Na záver vás čaká vyhodnotenie minulej úlohy a nová seriózna úloha.

Upozornenie: Ak nestíhate evidovať všetky informácie spomenuté v relácii, venujte pozornosť linkom pod videom.


Týždeň geeka č. 157 – Tri roky, Star Wars, Mary Poppins, Doctor Who, Tick, JWP a Hviezdny taxík

Moderuje Marek Čabák.


Súvisiace linky

Star Wars – The Last Jedi Behind the Scenes

A Wrinkle in Time Teaser Trailer

DAVE MADE A MAZE Official Trailer

KILLING HASSELHOFF Trailer

MARY POPPINS RETURNS First Look Teaser

AYLA Official Trailer

THE HATRED Official Trailer

The Tick – Official Trailer

MR. MERCEDES Official Trailer

It's Almost Time – Doctor Who

Doctor Who – Meet the new Doctor

Hviezdny taxík

Jiří W. Procházka: Konec projektu Příliv

Citadel – Forged With Fire Announcement Trailer


Ďalšie časti vám budeme prinášať pravidelne každú stredu, môžete sa tiež prihlásiť na ich odber priamo.

Príjemnú zábavu.


19. júla 2017
Marek Čabák a Juraj Búry