Týždeň geeka č. 156 - Geostorm, Polaroid, Chucky, Death Note, Poníky, Zlodeji a Blomkamp

Týždeň geeka

V úvode už 156. časti týždenníka pre geekov sa dozviete tajomstvo o ženách, ktoré už prekročili 25-ku. Po správach o počasí sa budeme venovať novinkám z filmového, seriálového, herného a priľahlého fantastického sveta. Napríklad o tom, že Gerard Butler sa ešte dokáže napchať do kozmickej lode bez obuváka. V tejto horúčave vás môžu schladiť dúhovú zmrzlinu kakajúce poníky a fakt, že normálne, že seriózne bude ďalšie pokračovanie (rozumej: juchachá remake za veľké prachy pre ešte väčšie prachy) Jurského sveta. Málo bolo Death Note a bábiky Chucky, niekomu treba evidentne viac. S démonom na polaroidových fotkách na nápady tiež ďaleko nechodili. Ani fanúšikovia komiksov a hráči neobídu v dnešnom dieli nasucho.

Na záver vás čaká vyhodnotenie minulej jackiechanovskej úlohy a nová slnečná úloha.

Upozornenie: Ak nestíhate evidovať všetky informácie spomenuté v relácii, venujte pozornosť linkom pod videom.


Týždeň geeka č. 156 – Geostorm, Polaroid, Chucky, Death Note, Poníky, Zlodeji a Blomkamp

Moderuje Marek Čabák.


Súvisiace linky

Geostorm Trailer

My Little Pony: The Movie Trailer

Death Note Trailer

Cult of Chucky Trailer

Polaroid Official Trailer

Oats Studios – Volume 1 – God: Serengeti

Thief of Thieves Announcement Teaser

The World of Skins Kickstarter Campaign Movie


Ďalšie časti vám budeme prinášať pravidelne každú stredu, môžete sa tiež prihlásiť na ich odber priamo.

Príjemnú zábavu.


12. júla 2017
Marek Čabák a Juraj Búry