Týždeň geeka č. 150 - Opice, smajlíci, Star Trek, The Orville, malý Sheldon, Netflix

Týždeň geeka

V úvode 150. časti týždenníka pre geekov vám moderátor Marek Čabák dá takmer otcovskú radu priamo zo života. Okrem toho vás, samozrejme, čaká kopec trailerov: Planéta opíc sa mení na kométu, ktorá sa nepravidelne vracia, niekomu prišlo ako dobrý nápad natočiť hovoriace emotikony, my ale zvedavým okom hľadíme v ústrety budúcnosti tam, kde ľudská ruka zatiaľ nevložila nohu a vesmír patrí tým so špicatými ušami. Angel akomak pribral, ale do nejakej tej elitnej uniformy sa ešte zmestí, takže aj po pochovaní Kostí o robotu núdzu nemá. Novo sľúbených aj zrušených seriálov je za vagón, však nazrite. Ale naša divácka obec si berie slintacie podbradníky najmä kvôli odhadom, kto bude hrať Geralta a príslušné rusovlasé či inovlasé čarodejnice. Z videohier môže zaujať napríklad Futurama a ako sa na poriadne spravodajstvo patrí, v závere sú správy zo športu.

Na konci spravodajstva je vyžebovanie výhercu knihy Xenoforming. A celkom na záver vás čaká vyhodnotenie minulej úlohy a nová komentovacia úloha bohužiaľ nezrušených seriáloch.

Upozornenie: Ak nestíhate evidovať všetky informácie spomenuté v relácii, venujte pozornosť linkom pod videom.


Týždeň geeka č. 150 – Opice, smajlíci, Star Trek, The Orville, malý Sheldon, Netflix

Moderuje Marek Čabák.


Súvisiace linky

Send Team Slovakia to IQA European Games!

War for the Planet of the Apes

The Crossing – Official Trailer

Star Trek: Discovery – Teaser

The Dark Crystal: Age of Resistance – Teaser

The Gifted – Official Trailer

Black Lightning – First Look Trailer

TITANFALL

Futurama – Worlds of Tomorrow Teaser Trailer


Ďalšie časti vám budeme prinášať pravidelne každú stredu, môžete sa tiež prihlásiť na ich odber priamo.

Príjemnú zábavu.


24. mája 2017
Marek Čabák a Juraj Búry