Týždeň geeka č. 145 - 3x Star Wars, Thor, mjamja, kopec seriálov a mladý Dumbledoor

Týždeň geeka

Predpoveď počasia z úvodu 145. časti týždenníka pre geekov je neradostná, v skutočnosti sa však na niektorých miestach Slovenska veselo sánkuje a lyžuje. V poriadnej hrsti správ sa proste musíme znova pozrieť na mávanie svetelným mečom a na Galadriel, ktorá prešla na temnú stranu Sily. Cesta Thora má už mnohých nasledovníkov a vlna krátkych účesov dorazila aj Slovensko. Na svoje si prídu aj milovníci ekonomicko-sociálnych hororov a ak ste už aspoň 12 hodín nevideli Samuela L. Jacksona alebo Ryana Reyoldsa, máte šancu napraviť si skóre. Kingova hmla sa rozlezie po televíznych prijímačoch, ale seriálov nás nečaká úrekom, takže si môžete rovno fajkať zoznam na rolku toaletného papiera. A ozaj, pozrite si (znova) Fantastické zvery, lebo čo sa za mladi naučíte, o rok či dva môžete zúročiť. Sila nech vás sprevádza.

Pred koncom sa dozvieme, kto získal komiks z e-shopu Nekonečno.sk.

Na záver vás čaká vyhodnotenie komentovacej súťaže a nová obnovovacia úloha. A peknú zasneženú jar!

Upozornenie: Ak nestíhate evidovať všetky informácie spomenuté v relácii, venujte pozornosť linkom pod videom.


Týždeň geeka č. 145 – 3× Star Wars, Thor, mjamja, kopec seriálov a mladý Dumbledoor

Moderuje Marek Čabák a Juraj Búry.


Súvisiace linky

Bonus – Rozhovor: Michal Ivan

STAR WARS 8: The Last Jedi Trailer

Thor: Ragnarok Teaser Trailer

THE BAD BATCH – Official Trailer

Detroit Trailer 1

The Wizard of Lies Trailer 1

The Hitman's Bodyguard Red Band Trailer 1

Star Wars Rebels Season 4 Trailer

Official Trailer: The Mist

UNCHARTED: The Lost Legacy – Riverboat Revelation Cinematic Trailer

Star Wars Battlefront II: Full Length Reveal Trailer


Ďalšie časti vám budeme prinášať pravidelne každú stredu, môžete sa tiež prihlásiť na ich odber priamo.

Príjemnú zábavu.


19. apríla 2017
Marek Čabák a Juraj Búry