Týždeň geeka č. 142 - AnimeShow a GameExpo 2017

Týždeň geeka

V poradí už 142. diel týždenníka pre geekov je venovaný najväčšej geekovskej udalosti uplynulého víkendu na Slovensku – festivalu Anime Show a Game Expo. Moderátori Marek Čabák a Juraj Búry vás zvukom aj obrazom prevedú megafestivalom fantasy, scifi, anime a hier, ktorý sa konal 24. 3. až 26. 3. 2017 v bratislavskom Dome kultúry Ružinov. Spomedzi všetkých interiérových i exteriérových atrakcií, ktorých bolo naozaj neúrekom, spomeňme napríklad profesionálnych cosplayerov, virtuálnu realitu, laser game či obchody s hrami, kartičkami, komiksmi, knihami. Mohli ste súťažiť v rôznych hrách či cosplayi alebo len prizerať sa, baviť sa či ticho závidieť. Mohli ste obdivovať divadelné predstavenia, vystavovateľov, sokoliarov, jazdcov, Plno bolo na prednáškach a knižných krstoch, kde si návštevníci mohli podebatovať napríklad so spisovateľom Jurajom Červenákom, Františkou Vrbenskou, Janou Plauchovou a ďalšími hosťami. Tiež sa v TG dočkáte aj zaujímavých rozhovorov s organizátormi, návštevníkmi a hosťami – tieto si budete môcť pozrieť ako samostatné bonusové videá na kanáli POPkastu už čoskoro. A na záver… sa Rado zamyslí.


Týždeň geeka č. 142 – AnimeShow a GameExpo 2017

Moderuje Marek Čabák a Juraj Búry.


Súvisiace linky

Pozývame vás na AnimeShow a Game Expo 2017


Ďalšie časti vám budeme prinášať pravidelne každú stredu, môžete sa tiež prihlásiť na ich odber priamo.

Príjemnú zábavu.


29. marca 2017
Marek Čabák a Juraj Búry