Týždeň geeka č. 141 - American Gods, Doctor Who, Capcom, Emilia Clarke, Coco a ďalšie anime

Týždeň geeka

V úvode 141. časti týždenníka pre geekov pripomíname, že už tento víkend vypukne v Bratislave Anime Show a Game Expo. Okrem toho vás v tomto dieli čaká množstvo trailerov a noviniek. Doktor má nových spoločníkov, v Amerike natáčajú tamojších Gaimanových bohov, na plátna sa vracajú fúzatí detektívi v kožených bundách, nesmie chýbať poriadny horor a ani akční tínejdžri neobídu skrátka. Na svoje si prídu aj fanúšikovia animákov, vrátane anime. A ak aj vám už chýbal Agent Smith, môžete sa začať potichu modliť k Architektovi. Hráči dostanú svoju pravidelnú dávku skákačiek, rúbačiek a tak, vrátane domácej produkcie.

Tesne pred sa dozvieme, kto vyhráva dva lístky na premiéru Ducha v škrupinke.

Na záver tradičné vyhodnotenie komentovacej súťaže z minulého dielu. Na novú otázku si tentokrát musíme počkať až do ďalšieho dielu.

Upozornenie: Ak nestíhate evidovať všetky informácie spomenuté v relácii, venujte pozornosť linkom pod videom.


Týždeň geeka č. 141 – American Gods, Doctor Who, Capcom, Emilia Clarke, Coco a ďalšie anime

Moderuje Marek Čabák.


Súvisiace linky

Pozývame vás na AnimeShow a Game Expo 2017

Series 10 Trailer – Doctor Who

AMERICAN GODS Official Trailer

MINDHORN Official Trailer

VOICE FROM THE STONE Official Trailer

BABY DRIVER Official Trailer

WARRIOR'S GATE Official Trailer

EARLY MAN Official Trailer

COCO Official Trailer

SEOUL STATION Official Trailer

YOUR NAME Official Trailer

Loria Trailer

The Disney Afternoon Collection – Announcement Trailer


Ďalšie časti vám budeme prinášať pravidelne každú stredu, môžete sa tiež prihlásiť na ich odber priamo.

Príjemnú zábavu.


22. marca 2017
Marek Čabák a Juraj Búry