Týždeň geeka č. 139 - Deadpool, Alien, Bright, Spark, Donnie Darko, Blackhole

Týždeň geeka

Tento týždeň nikde neviselo žiadne významné parte, a tak sa 139. diel týždenníka pre geekov začína rovno zhurta samými radostnými správami. Takže pekne poporiadku: galaktickí strážcovia a Deadpool ft. Doctor Who patria medzi tituly, ktoré určite rozjasnia náladu. S Votrelčekom a Donniem Darkom je to otáznejšie. Zaujímavá by mohla byť akčná mestská fantasy s názvom Bright, kde rasizmus začína nahrádzať druhizmus. Zopakujeme si trapošinu s odovzdávaním Oscarov – mimochodom, už ste videli všetky ocenené filmy? Na Netflixe pôjde história amerických filmových týždenníkov a do kín príde pár animákov, čo poteší každú detskú dušičku a fanúšikov ghiblioidných filmov bez ohľadu na vek. Hráči ani tentokrát nebudú ukrátení o oblápanie svojich terminálnych zariadení. A najmä – nezabudnite na Game Expo a Anime Show.

Na koniec sú tu neštandardné literárne dvierka, čiže zhrnutie komentovacej súťaže z minulého dielu, a nová dokumentárna úloha.

Upozornenie: Ak nestíhate evidovať všetky informácie spomenuté v relácii, venujte pozornosť linkom pod videom.


Týždeň geeka č. 139 – Deadpool, Alien, Bright, Spark, Donnie Darko, Blackhole

Moderuje Marek Čabák.


Súvisiace linky

Pozývame vás na AnimeShow a Game Expo 2017

Guardians of the Galaxy Vol. 2 Trailer č. 2

Alien: Covenant – Official Trailer

No Good Deed

DONNIE DARKO 15th Anniversary Re-Release Official Trailer

BRIGHT Teaser Trailer

FIVE CAME BACK Official Trailer

SPARK: A SPACE TAIL Trailer

MARY AND THE WITCH'S FLOWER Trailer

BLACKHOLE: LAST MISSION – CZ Trailer k oznámení hry

RUINER Announcement Trailer


Ďalšie časti vám budeme prinášať pravidelne každú stredu, môžete sa tiež prihlásiť na ich odber priamo.

Príjemnú zábavu.


8. marca 2017
Marek Čabák a Juraj Búry