Týždeň geeka č. 138 - Artuš, Alien, Doctor, Belko, Zlaté maliny, Crucifiction, Atomica a Love Witch

Týždeň geeka

Úvod najnovšieho týždňa geeka č. 138 začína kalendárom záhradkára. Dnešná téma: Jarný rez stromkov (bez rebríka). Bohužiaľ, spravodajstvo začína znova smutnými novinkami. Jedna z nich potvrdzuje, že ak umieranie trénujete celý život, tak sa nakoniec aj podarí, druhá je dôkazom, že to ide aj bez tréningu. Poďme sa teda radšej venovať veselším veciam. Napríklad o malinovom koláči, novom kráľovi Artušovi, novom Votrelcovi a ďalších adaptáciách osvedčených tém. A vám už chýba Michelle Rodriguez, nemusíte si znova púšťať Avatara ani FF, ale môžete sa tešiť na jej celkom nový film. Radi sa hráte s plastelínou? Máme tu niečo pre inšpiráciu. Tiež priehrštie hororov, trochu doktora, mystérie, proste za vagón zaujímavostí pre geekov a špeciálne ešte pozvánku na Anime Show a Game Expo 2017, kde noha žiadneho geeka nesmie chýbať. Prinajmenšom virtuálne.

A celkom na koniec je tu štandardné zhrnutie komentovacej súťaže z minulého dielu (bod pre šéfredaktorku Fandom.sk) a nová, veľmi tvorivá úloha.

Upozornenie: Ak nestíhate evidovať všetky informácie spomenuté v relácii, venujte pozornosť linkom pod videom.


Týždeň geeka č. 138 – Artuš, Alien, Doctor, Belko, Zlaté maliny, Crucifiction, Atomica a Love Witch

Moderuje Marek Čabák.


Súvisiace linky

Pozývame vás na AnimeShow a Game Expo 2017

King Arthur: Legend of the Sword – Official Trailer

Alien: Covenant – Prologue: Last Supper

Series 10 Teaser – A Time For Heroes – Doctor Who

THE BELKO EXPERIMENT Official Claymation Trailer

Tales from the Crypt – Season 1, Teaser Trailer VO

TNT's Tales From the Crypt Featurette with M. Night Shymalan

THE LOVE WITCH Official UK Trailer

THE ASSIGNMENT Official Trailer č. 2

THE CRUCIFIXION Official Trailer

ATOMICA Official Trailer


Ďalšie časti vám budeme prinášať pravidelne každú stredu, môžete sa tiež prihlásiť na ich odber priamo.

Príjemnú zábavu.


1. marca 2017
Marek Čabák a Juraj Búry