Týždeň geeka č. 129 - Vianoce, Rytmus vo filme, návrat Votrelca, Blade Runner a Hellion

Týždeň geeka

V úvode 128. dielu týždenníka pre geekov vás moderátor Marek Čabák oboznámi s tajným životom maznáčikov a vianočných stromčekov (pozn. red.: vaše ozdobné gule nebudú v ohrození, ak sú domáci maznáčikovia hendikepovaní). K vianočnej bilancii neodvratne patrí nový hosť do domu, t. j. Votrelec, a keďže podaktorí režiséri sú na roztrhanie, zrejme nás neminie ani na novo vymaľovaný Blade Runner a dokonca sú diela, pred ktorými 9 odborníkov z 10 odporúča schovať sa. Začalo sa hlasovanie o víťazovi dvoch našich súťaží – Ohnivé pero Q2 2016 a Svet na tvoj obraz 2016. V oboch sa hlasujúcim oplatí trochu povŕtať, pretože aj jedného z nich čakajú zaujímavé odmeny, napríklad kniha Ďura Červenáka Prízraky na Devíne aj s podpisom autora. Hráčov čakajú aj novinky z herných svetov a hlavne prežiť. Záverečnú správu však, bohužiaľ, musela byť aktualizovaná tesne po vydaní TG – princeznú Leiu už sila odprevadila na druhú stranu. Venujme jej tichú spomienku.

Tesne pred koncom je žrebovanie výhercu súťaže o knihu a v závere vás čaká zhrnutie komentovacej súťaže z minulého dielu a nová, samozrejme guľová súťažná otázka.

Upozornenie: Ak nestíhate evidovať všetky informácie spomenuté v relácii, venujte pozornosť linkom pod videom.


Týždeň geeka č. 129 – Vianoce, Rytmus vo filme, návrat Votrelca, Blade Runner a Hellion

Moderuje Marek Čabák.


Súvisiace linky

Svet na tvoj obraz 2016: Hlasovanie o víťazovi

Hlasovanie o víťazovi súťaže Ohnivé pero Q2 2016

Blade Runner 2049 Teaser Trailer

Rytmus PRIEPASŤ (Trailer)

ALIEN – Covenant Red Band Trailer

The Emoji Movie Official Trailer – Teaser

Hellion – Survival Trailer


Ďalšie časti vám budeme prinášať pravidelne každú stredu, môžete sa tiež prihlásiť na ich odber priamo.

Príjemnú zábavu.


28. decembra 2016
Marek Čabák a Juraj Búry