Týždeň geeka č. 113 - Creepy Morgan, seriálový Westworld, Zombie apokalypsa, 3x sci-fi

Týždeň geeka

V úvode novej časti týždenníka pre geekov sa dozvieme, ako nádherne sa dá využiť google translator. V obchodných reťazcoch už nedostať zaváracie viečka a namiesto toho sa predávajú hrobové kahance, ale my stále pokračujeme v ťažení proti uhorkovej sezóne. O tom, ako ľudský herec dokáže odrbať ostatných členov castu, aby sa tvárili, že veria, že vidia robota, hovorí film, ktorý u nás legálne neuvidíme. Ale už sú tu seriály! Lenže nevyslyšali našu modlit… petíciu za Agentku Carterovú, takže podaktorí si na jeseň poriadne poplačú. Nevadí, budú iné. Samozrejme, aj naSneží. Keďže Marka E. Pochu bolo ostatné dva dni málo, je tu uputávka na novú knihu, ktorú editoval. A tiež nezabudnite na novú audioknihu 3× scifi a na naše dve súťaže – literárne Ohnivé pero a výtvarný Svet na tvoj obraz.

Na celkom záver vyhodnotenie minulej súťaže a vyhlásenie novej robotickej súťažnej úlohy.

Upozornenie: Ak nestíhate evidovať všetky informácie spomenuté v relácii, venujte pozornosť linkom pod videom.


Týždeň geeka č. 113 – Creepy Morgan, seriálový Westworld, Zombie apokalypsa, 3× sci-fi

Moderujú Marek Čabák a Juraj Búry.


Súvisiace linky

Ohnivé pero: Vyhlásenie 2. kola roku 2016

Vyhlásenie súťaže Svet na tvoj obraz 2016.

Morgan – IBM Creates First Movie Trailer

Westworld Trailer


Ďalšie časti vám budeme prinášať pravidelne každú stredu, môžete sa tiež prihlásiť na ich odber priamo.

Príjemnú zábavu.


7. septembra 2016
Marek Čabák a Juraj Búry