Týždeň geeka č. 112 - Batman, Kruhy, Zákaz vstupu, Dirk Gently, Max Steel, Guardians a Hugo Awards

Týždeň geeka

V úvode novej časti týždenníka pre geekov sa dozvieme, ako hudobné festivaly ruinujú pracovné nadšenie. Ak máte pred domom dosť veľké parkovacie miesto, dozviete sa, kde si môžete kúpiť vlastnú Enterprise. Milovníkov animovanej klasiky poteší reinkarnovaný Batman a uvidíte, komu Marvel po novom nainštaloval medzi… doprostred hrude štylizovanú modrú baterku. Tí, ktorí sa radi boja, sa tiež nemajú čoho obávať, ba priam sa môžu tešiť na hody. Do televízora ide Dirk Gently s Frodom, do kín Max Steel a ruským X-menom už tiež prihára. A tiež sa dozviete, kto dostal Hugo Awards a že už môžete posielať práce do súťaže pre amatérskych výtvarníkov Svet na tvoj obraz 2016.

Na celkom záver vyhodnotenie minulej súťaže a vyhlásenie novej hororovej súťažnej úlohy.

Upozornenie: Ak nestíhate evidovať všetky informácie spomenuté v relácii, venujte pozornosť linkom pod videom.


Týždeň geeka č. 112 – Batman, Kruhy, Zákaz vstupu, Dirk Gently, Max Steel, Guardians a Hugo Awards

Moderujú Marek Čabák a Juraj Búry.


Súvisiace linky

Vyhlásenie súťaže Svet na tvoj obraz 2016.

Požičovňa kozmických lodí

Batman: Return of Caped Crussaders

The Strain Nova Abertura

Rings trailer

Blood is Blood

Zákaz vstupu

Dirk Gentlys Holistic Detective Agency

MAX STEEL Official International Trailer

GUARDIANS Official Domestic Trailer


Ďalšie časti vám budeme prinášať pravidelne každú stredu, môžete sa tiež prihlásiť na ich odber priamo.

Príjemnú zábavu.


31. augusta 2016
Marek Čabák a Juraj Búry