Týždeň geeka č. 195 - UniCon, Statham, Nightcall, Brokilon a Jánošík

Popkast redakcia

Máte doma VR helmu? Alebo okuliare? Vitajte v klube. V 195. časti týždenníka pre geekov sa ale dozviete reálne informácie z reálnych aj nereálnych svetov. Ak ste neboli na festivale UniCon, pozrite si krátku reportáž a uvidíte, o čo ste prišli. Ďalšia várka noviniek sa bude týkať filmov a seriálov alebo ako hovorí náš dvojmetrový webmaster: „Keď raz budem malý, chcem byť Statham.“ Ak nie ste fanúšikovia do všetkého spratných tajných agentov a obrovských žralokov, snáď vás zaujme pokračovanie Rodinky Úžasných. Blíži sa Han Solo aj James Franko, nahliadnete do tajomstiev autorky Frankensteina, pod pokrievku vydavateľstva Brokilon a pozrieme sa na valašku Jánošíkovi. Čakajte nočný hovor a viacero noviniek z herných svetov, podaktoré so zaujímavou grafikou.

V závere nájdete vyhodnotenie úlohy z minulého týždňa a vyhlásenie conovej úlohy.

Upozornenie: Ak nestíhate evidovať všetky informácie spomenuté v relácii, venujte pozornosť linkom pod videom.


Týždeň geeka č. 195 – UniCon, Statham, Nightcall, Brokilon a Jánošík

Moderuje Marek Čabák.


Súvisiace linky

THE MEG Trailer

Incredibles 2 Trailer

Solo: A Star Wars Story Trailer

Future World Trailer

Mary Shelley Trailer

Nightcall2

The Legend of Janosik trailer

RESIDENCE of EVIL: The Game

The Piano Release Date Trailer


Ďalšie časti vám budeme prinášať pravidelne každú stredu, môžete sa tiež prihlásiť na ich odber priamo.

Príjemnú zábavu.


18. apríla 2018
Marek Čabák a Juraj Búry