Tipy na víkend 28. - 30. júla 2017

Nocne prehliadky Bojnickeho zamku
Vecer pod hviezdnou oblohou
Noc strašidiel v Skalici

Leto praje cestovnému ruchu a zaujímavých podujatí je po Slovensku aj na tento víkend prichystaných habadej. Z nich vyberáme tie, ktoré sa budú konať v noci, pre prípad, že dni by ste trávili na kúpalisku alebo na turistike.


Nočné prehliadky Bojnického zámku

Uputávka

Netradičná Nočná prehliadka zámku s duchmi a strašidlami, s lektorom v dobovom kostýme, s výkladom o histórii zámku, občas iba pri svetle sviečky, obohatená o staré zámocké legendy, povesti a prekvapenie v Zlatej sále.
Bez potreby predchádzajúcej rezervácie.

Vstupné 1 osoba – 8 €
Dieťa a mládež do 18 rokov 1 osoba – 6 €
Príplatok za:
Použitie fotoaparátu – 2 €
Použitie videokamery – 5 €
Miesto konania podujatia: Bojnický zámok
Termín konania podujatia: 28.7. a 29.7.2017 o 20:00

Viac informácií na facebookovskej stránke podujatia.


Večer pod hviezdnou oblohou – Universum

Uputávka

Multimediálny program vo Hviezdnej sále s využitím možností planetária vás oboznámi s vývojom vesmíru od kozmologických mierok po slnečnú sústavu, počnúc veľkým treskom, cez vznik a vývoj galaxií, formovanie prvých hviezd a ich sústav až po utváranie planét a bezprostredného okolia nášho domova. Poskytne vám tiež pohľad na našu nočnú oblohu, predstaví najznámejšie súhvezdia a vysvetlí povahu niektorých úkazov ako sú meteory či zatmenia. Po skončení programu je pre vás za priaznivých poveternostných podmienok pripravené pozorovanie večernej oblohy astronomickou technikou.

Miesto konania podujatia: Krajská hvezdáreň a planetárium Maximiliána Hella v Žiari nad Hronom, Dukelských hrdinov 21, Žiar nad Hronom
Termín podujatia: 28. júla 2017 20:00
Informácie o vstupenkách

Viac informácií na facebookovskej stránke podujatia.


Noc strašidiel v Skalici

Uputávka

Príďte sa báť a zároveň spoznávať pamiatky mesta Skalica.

Dátum konania: 29. 7. 2017 o 19:00 hod
Miesto konania: pamiatky mesta Skalica – Jezuitský kostol, Rotunda, Ľadovňa a Kalvária.
Vstupné pre dospelých: 3 €
Vstupné pre deti do 10 rokov: 1,50 €
Vstupné je nutné rezervovať si vopred v TIK Skalica.


Zdroj informácií: PodmeVon. Ak hľadáte viac podujatí, môžete si ich na stránke PodmeVon.sk odfiltrovať sami.


25. júla 2017
Fandom SK