Tipy na víkend 21. 7. - 23. 7. 2017

letny LARP - kralovstvo vina
Historky z muciarne
Harry Potter a Modry Kamen

Leto a prázdniny sú v plnom prúde, počasie nám zatiaľ praje, takže ak ste sa ešte nerozhodli, čo s blížiacim sa víkendom, máme tu pre vás pár tipov:


Letný LARP Kráľovstvo Vína 2017

Na hrade Červený kameň od štvrtka prebieha podujatie pre hráčov LARPu.

Uputávka

Nad Vlčími Skalami sa vznáša ticho. Ohnivý drak, dlho väznený v kobkách pod Červeným Kameňom premenil dedinu na spálenisko. Avšak nezúfajte, krčma stále stojí a čapujú v nej trpasličie pivo! Pohraničie je v týchto dňoch nebezpečnejšie než kedykoľvek predtým, vladyka Violet preto prikázala opraviť starú opustenú pevnosť nad dedinou. Vyčíňanie hradného pána, pátrajúceho v ruinách domov po stratenom poklade však rozdúchava uhlíky sporov. Napriek tomu sa hrdinovia schádzajú zo všetkých strán aby si odtrhli svoj kúsok slávy a bohatstva, pretože na troskách starých Vlčích Skál čoskoro vyrastie nový svet. Šepká sa o nespútanej mágii, o temnote, ktorej sa aj samotná smrť bojí a o zdražovaní elfského čajového pečiva. Krajinou sa vznáša neistý strach a tieňmi kolujú zvesti o znovuobjavení zrúcaniny starého hradu démona Lešija hlboko v skalách, z ktorých trolovia nedávno ušli. Akoby toho všetkého bolo málo, podľa starého proroctva sa hlboko pod zemou prebudila armáda duchov. Kto z vás si trúfa navrátiť Vlčím Skalám starú slávu?

Viac informácií nájdete na Facebookovskej stránke podujatia a tu sú podrobnosti na stiahnutie.


Historky z mučiarne

Uputávka

Parodické, vtipné scénky inšpirované stredovekým mučením na Trenčianskom hrade pripravuje sokoliarska skupina Aquila. Záver bude patriť ohňovej šou.
Miesto konania podujatia: Trenčiansky hrad, Matúšova ulica 19, Trenčín
Začiatok podujatia: 21. júla 2017 o 20:00
Ukončenie podujatia: 22. júla 2017 o 23:00

Viac informácií na Facebookovskej stránke podujatia.


Harry Potter a Modrý Kameň

Uputávka

Na hrade Modrý Kameň sa budú diať neuveriteľné veci…
Harry Potter mal zvláštny sen…
Je naozaj možné, aby Lord Voldemort znovu povstal?
Pomôžu Harrymu jeho priatelia?
Divadelné Nočné prechádzky sa začnú 22. 7. 2017 o 17:00 hod.
Od 18:00 hod. vás na nádvorí začne baviť divadelno-šermiarska skupina Ricasso predvedie niekoľko vystúpení, rôzne ukážky Školy mladých čarodejníkov a zahrať sa môžete aj pri dobových hrách…
Pred hradom vyskúšate svoje kúzelnícke umenie na šliapacích autíčkach. Dobroty, jedlo a pitie sú samozrejmosťou.


Zdroj informácií: PodmeVon. Ak hľadáte viac podujatí, môžete si ich na stránke PodmeVon.sk odfiltrovať sami.


21. júla 2017
Fandom SK