Tipy na týždeň od 30. augusta 2021

Vitajte pri poslednom tohoročnom vydaní nášho prázdninového servisu. Dnes sme pre vás vybrali superhdrinov a bábiky.

Keďže mnohé podujatia sa opakujú alebo pretrvávajú celé leto, pozrite si aj tipy z predchádzajúcich týždňov.


Stretni svojich superheroes

Anotácia

Unikátna výstava SUPERHRDINOVIA prináša stretnutie s kultovými postavami zo sveta komiksov a filmu. Od 15. do 30. augusta môžete obdivovať figuríny známych hrdinov v ich skutočnej veľkosti. Niektoré z nich sú vysoké až 3 metre! Pripravte si fotoaparáty a mobilné telefóny a spravte si selfie s vaším obľúbeným superhrdinom. Čaká na vás Thor, s ktorým sa môžete odfotiť na tróne Asgardu, Hulk, Captain America a jeho Harley Davidson, Black Panther, Wonder Woman a ďalší. Na pozadí mrakodrapov uvidíte zasahovať legendárneho Spider-Mana a spolu s Iron Manom porazíte Ultrona.

Miesto konania podujatia: Trenčín

Termín podujatia: 1. 6. – 31. 8. 2021

Vstupné: zadarmo

Podujatie je vhodné aj pre deti.

Viac podrobností sa dozviete na stránke organizátora podujatia.


Výstava bábik zo st Peterburgu

Anotácia

Knižnica pre mládež mesta Košice a združenie FEMAN pozývajú na výstavu porcelánových bábik v ručne šitých dobových kostýmoch. Kto navštívi výstavu zacestujte si v čase. Výstava bábik v ruských ľudových a svetských kostýmoch zo 17. – 19. storočia, ktoré pochádzajú z dielní zručných peterburgských umelcov, je určená naozaj pre každého. Pre toho, kto má rád históriu, aj toho, kto sa dokáže potešiť už len pohľadom na dokonalú krásu porcelánových postavičiek odzrkadľujúcu rozprávkový život príslušníkov cárskeho dvora a ruskej šľachty za vlády dynastie Romanovcov.

Miesto konania podujatia: Košice

Termín podujatia: 1. 6. – 31. 8.2021

Vstupné: neuvedené

Podujatie je vhodné aj pre deti.

Viac podrobností sa dozviete na stránke organizátora podujatia.


Keďže mnohé podujatia sa opakujú alebo pretrvávajú celé leto, pozrite si aj tipy z predchádzajúcich týždňov.


30. augusta 2021
Fandom SK