Tipy na týždeň 23. - 29. júla 2018

Na tento týždeň sme pre vás z bohatej nádielky letných podujatí vybrali dobový tábor, zem a vesmír a lietajúce stroje.


Dobový tábor na Trenčianskom hrade

Dobový tábor

Anotácia

Návštevníci Trenčianskeho hradu sa môžu tešiť na rozmanitú ponuku zážitkov a aktivít, ktoré vám spestria návštevu hradu v letných mesiacoch.

Sokoliarska skupina Aquila z Bojníc predvedie svoje fascinujúce sokoliarske a lukostrelecké umenie, nebudú chýbať ani na rôzne zábavné dobové atrakcie a hry pre deti, hrané historické scénky s Matúšom Čákom a tematické fotografovanie v hradnom prostredí.

Srdečne vás všetkých pozývame na zážitky stredoveku popretkávaných so súčasnosťou.

Vstupné je v rámci hradných okruhov A, B.

Podujatie zabezpečuje Trenčianske múzeum v Trenčíne v spolupráci so sokoliarskou skupinou Aquila z Bojníc

Miesto konania podujatia: Trenčiansky hrad
Termín podujatia: od 1. mája do 31. augusta 2018

Viac podrobností sa dozviete na stránke podujatia.


Zem a vesmír

Zem a vesmír

Anotácia

Astronomická výstava s miniplanetáriom a interaktívnymi exponátmi, ktoré umožnia nazrieť do tajov vesmíru a jeho zákonitostí; program na objednávku (pre skupiny min 7 ľudí / max 25 ľudí; objednávajte min. 5 prac. dní vopred; tel.: 02/20 469 154, e-mail: katarina.mastenova@snm.sk).

Miesto konania podujatia: Zimná záhrada SNM, Vajanského nábrežie, Bratislava
Termín podujatia: od 4. júna 2018 do 31. júla 2018

Viac podrobností sa dozviete na stránke podujatia.


Da Vinciho lietajúce stroje

Da Vinciho lietajuce stroje
  • interaktívna výstava Aeronautica na hrade

Anotácia

Kto by nepoznal slávneho maliara a vynálezcu Leonarda?

Keď už budete v Trenčíne, príďte si pozrieť aj interaktívnu výstavu Da Vinciho lietajúcich strojov Aeronautica.

Nahliadnite do tajov Da Vinciho vynálezov a rozhýbte krídla minulosti.

Vstupné na výstavu: v rámci okruhov A, B.

Miesto konania podujatia: Priestory kasárne Trenčianskeho hradu, Trenčín
Termín podujatia: od 1. júna do 30. augusta 2018

Viac podrobností sa dozviete na stránke podujatia.


23. júla 2018
Fandom SK