Tipy na týždeň 20. - 26. augusta 2018

Na tejto týždeň pre vás z ponuky podujatí vyberáme plyšových macíkov, fascinujúci mikrokozmos a hru na Indianu Jonesa.

Svet macikov

Svet macíkov

Anotácia

Tekovské múzeum v Leviciach pozýva záujemcov na výstavu Svet macíkov – zo súkromnej zbierky Anny Szóda z Maďarska.

Macíkovia všetkých druhov, farieb a veľkostí sa budú prezentovať v hlavnej úlohe v Kapitánskej budove hradného areálu v Leviciach.

Miesto konania podujatia: Levický hrad

Termín podujatia: od 1. augusta do 1. novembra 2018

Viac podrobností sa dozviete na stránke organizátora podujatia


Mikrokozmos

Anotácia

Mikrokozmos

Mikrokozmos je unikátna výstava modelov živočíchov, vytvorených pod dohľadom odborníkov – vedcov z Prírodovedeckej fakulty Karlovej univerzity v Prahe.

Živočíchy, ktoré majú v skutočnosti len nepatrnú veľkosť a mnohé sú takmer neviditeľné, sú prezentované až v 7700-násobnom zväčšení. Ide o verné modely – sochy, veľké cca 2 – 3 metre, vystavené spolu s ukážkou prostredia, v ktorom tieto živočíchy žijú. Vyskytujú sa u nás na Slovensku, niektoré dokonca žijú s nami v domácnostiach a prípadne nám znepríjemňujú život. Na výstave sa zoznámite s roztočom prachovým, kliešťom obyčajným, všou detskou, pomalkou, švehlou obyčajnou a lišajom smrtihlavom.

Podrobnosti o jednotlivých druhoch, o ich životnom cykle a prostredí, v ktorom žijú, sú popísané na informačných tabuliach.

Výstava je prístupná v otváracích hodinách múzea a platí na ňu bežné, nezvýšené vstupné. Výstava je predĺžená do 31. augusta.

Miesto konania podujatia: Slovenské národné múzeum – Prírodovedné múzeum, Bratislava

Termín podujatia: od 2. apríla do 31. augusta 2018

Viac podrobností sa dozviete na stránke organizátora podujatia


Letná zábavná škola archeológie pre deti

Letna archeologicka skola

Anotácia

Pre každé dieťa, ktoré kedy túžilo na vlastnej koži zažiť dobrodružstvá Indianu Jonesa, je tu Letná zábavná škola archeológie.

Ponitrianske múzeum v Nitre vás pozýva na tvorivé dielne zamerané na archeológiu, ktoré sa konajú počas prázdnin v utorky, stredy a štvrtky od 9:30 do 15:30 hod.

Vstup na aktivitu je voľný.

Miesto konania podujatia: Ponitrianske múzeum v Nitre

Termín podujatia: od 7. do 23. augusta 2018

Viac podrobností sa dozviete na stránke organizátora podujatia



20. augusta 2018
Fandom SK