SÚŤAŽ: „Plagát Comics Salónu 2005“

Organizátori festivalu Comics Salón 2005 vyhlasujú verejnú súťaž pre výtvarníkov všetkých žánrov o návrh plagátu. Uzávierka súťaže je 15. augusta 2005.

Pravidlá súťaže „Plagát Comics Salónu 2005“:

Článok 1 Združenie organizátorov festivalu Comics Salón 2005 s adresou

OZ AnimeCrew Kvetinárska 19 82106 Bratislava

organizuje od 15.júna do 15.augusta 2005 (vrátane) verejnú súťaž návrhov plagátu pod názvom „Plagát Comics salónu 2005“. Celá súťaž bude prebiehať on-line.

Článok 2 Súťaž je otvorená pre všetkých právne spôsobilých autorov.

Článok 3 Propagácia festivalu bude prebiehať v médiách a na internetových stránkach organizujúcich združení (www.comics-salon.sk, www.animecrew.org, www.fandom.sk, www.gamesweb.sk a www.com-x2.com).

Článok 4 Prihlásené projekty musia znázorňovať tri hlavné tematické okruhy festivalu: comics, anime (mangu) a pop-kultúru. Autori si môžu zvoliť ľubovoľný žáner, techniku či štýl.

Prihlásené projekty musia dodržať formát A3 a musia obsahovať logo festivalu (stiahnuteľné zo stránky www.comics-salon.sk).

Súťažiaci musia napísať svoje meno, adresu, telefónne číslo a e-mailovú adresu v prílohe ku zaslanému návrhu. Každý súťažiaci môže zaslať ľubovoľné množstvo návrhov. Súťažné návrhy musia byť zaslané najneskôr 15.augusta 2005 o polnoci na tieto adresy:

belzebub@com-x2.com a win@animecrew.org

Článok 5 Každý súťažiaci môže prihlásiť ľubovoľný počet návrhov. Udelená bude iba jedna cena. Najlepšie návrhy budú vystavené spolu s víťazným návrhom na festivale Comics Salón 2005.

Článok 6 Všetci zúčastnení súťažiaci potvrdzujú, že použijú iba vlastné návrhy a že na ich návrhy sa neviažu žiadne autorské práva. Sponzori a organizátori odmietajú akúkoľvek zodpovednosť v prípade, že súťažiaci porušia cudzie autorské práva. Za prípadný spor s možným skutočným autorom nesú zodpovednosť iba súťažiaci.

Článok 7 Výber zo zaslaných návrhov sa uskutoční v septembri 2005 porotou zvolenou organizátormi Comics salónu 2005.

Kritériá pre výber sú: • výtvarná úroveň návrhu • originálnosť návrhu • adekvátnosť a vhodnosť prezentovať festival širokému publiku

Porota zasadne najneskôr 15.septembra 2005 za účelom zvolenia výhercu súťaže.

Porota sa bude skladať zo: • zástupcu com-x2.com • zástupcu OZ AnimeCrew • zástupcu OZ Fantázia • z autorov comicsov, mangy a grafických dizajnérov z viacerých európskych krajín

Výherca/výherkyňa získava: • 2000,– Sk • uverejnenie svojho návrhu na festivalovej výstave, na web-stránkach organizátorov, v prípadnom katalógu festivalu Comics Salón 2005, a samozrejme na uliciach slovenských miest propagujúc Comics Salón 2005.

ROZHODNUTIE POROTY JE DEFINITÍVNE.

Výherca/kyňa/ovia bude/ú uvedomený v priebehu dvoch týždňov od zasadnutia poroty poštovou zásielkou s potvrdením prijatia.

Článok 8 Pôvodný výtvor zostáva vlastníctvom svojho autora a je chránený autorským zákonom platným v Slovenskej republike.

Článok 9 Sponzori a organizátori si vyhradzujú právo uverejniť víťazný návrh, či jeho súčasti, v periodikách, ktoré vydávajú, na svojich web-stránkach a v médiách, ktorých sú partnermi. Takisto si vyhradzujú právo uverejniť všetky návrhy, ktoré nevyhrali, na oficiálnej internetovej stránke festivalu Comics salón 2005.

Článok 10 Sponzori a organizátori si vyhradzujú právo zmeniť, zrušiť, prerušiť, predĺžiť alebo anulovať súťaž, ak si to budú vyžadovať okolnosti.

Článok 11 Sponzori a organizátori si vyhradzujú právo použiť meno a fotku výhercu pre reklamné alebo propagačné účely. Ak si výherca nepraje uverejniť svoje meno a fotku pre reklamné a propagačné účely, musí to udať vo svojich vstupných údajoch.

Článok 12 Zúčastnením sa tejto súťaže potvrdzuje každý autor svoj súhlas so súčasnými pravidlami. Pravidlá môžu súťažiaci konzultovať alebo si ich stiahnuť z týchto web-stránok organizátorov: www.comics-salon.sk, www.animecrew.org, www.fandom.sk, www.gamesweb.sk, www.com-x2.com, www.brloh.sk.


19. júla 2005
Fandom SK - PR