Súťaž o knihu Veľký sprievodca svetom postáv DC komiks

Veľký sprievodca svetom postáv DC Comics

Koncom minulého roka vyšla vo vydavateľstve Slovart publikácia Veľký sprievodca svetom postáv DC komiks, ktorá obsahuje heslá o viac ako 200 neuveriteľných postavách a superhrdinských tímoch, vrátane Batmana, Harley Quinn, Ligy spravodlivosti a ďalších. Táto ilustrovaná encyklopédia zostavená DC expertmi môže nalomiť aj vašu knižnú poličku, stačí, ak správne odpoviete na štyri súťažné otázky a budete mať trocha šťastia v žrebovaní.


Upozornenie: Svojou účasťou v súťaži súťažiaci vyjadruje svoj súhlas so spracovaním jeho osobných údajov pri úkonoch súvisiacich so súťažou. Tí súťažiaci, ktorí pošlú nevyplnený formulár alebo viac ako jeden vyplnený formulár, budú zo súťaže vyradení bez nároku na záverečné žrebovanie o výhercovi.


Súťažné otázky:

(Vaša odpoveď je zaslaná, pokiaľ sa pod červeným tlačidlom ODOSLAŤ objaví zelené hlásenie: Vaša odpoveď bola zaslaná. Výsledky súťaže oznámime 5. 5. 2021.)

Uzávierka súťaže je 4. 5. 2021 o 12:00 hod. Po uzávierke sa už súťažné otázky nezobrazia.


Veľký sprievodca svetom postáv DC Comics (orig.: DC Comics: The Ultimate Character Guide)
Autor: Melanie Scott
Vydavateľstvo: Slovart
Rok vydania: 2020
Jazyk: slovenský
Preklad: Marek Baranyi
Počet strán: 2016
Väzba: pevná
EAN: 9788055642956


Knihu Veľký sprievodca svetom postáv DC Comics si môžete kúpiť v Martinuse, pre podrobnosti kliknite na tento link


Súvisiace linky

Recenzia: Veľký sprievodca svetom postáv DC komiks

Predstavujeme: Veľký sprievodca svetom postáv DC Comics

Predstavujeme – DC Comics: Absolútne všetko, čo chcete vedieť


28. apríla 2021
Fandom SK