Súťaž o knihu Juraja Červenáka Černokňažník 2: Zlato Arkony

Černokňažník  2 - Zlato Arkony

Epický dvojdielny román Zlato Arkony z cyklu príbehov o Čiernom Roganovi sa po rokoch dočkal súborného vydania. Ak túžite po tom, aby táto viacerými žánrovými cenami ovenčená fantasy Juraja Červenáka zakotvila aj vo vašej knižnej poličke, stačí správne odpovedať na štyri súťažné otázky a mať trochu šťastia pri žrebovaní.


Upozornenie: Svojou účasťou v súťaži súťažiaci vyjadruje svoj súhlas so spracovaním jeho osobných údajov pri úkonoch súvisiacich so súťažou. Tí súťažiaci, ktorí pošlú nevyplnený formulár alebo viac ako jeden vyplnený formulár, budú zo súťaže vyradení bez nároku na záverečné žrebovanie o výhercovi.


Súťažné otázky:

(Vaša odpoveď je zaslaná, pokiaľ sa pod červeným tlačidlom ODOSLAŤ objaví zelené hlásenie: Vaša odpoveď bola zaslaná. Výsledky súťaže oznámime 10. 8. 2022.)

Uzávierka súťaže je 9. 8. 2022 o 12:00 hod. Po uzávierke sa už súťažné otázky nezobrazia.


Černokňažník: Zlato Arkony
Séria Černokňažník, 2. kniha
Žáner: historická fantasy
Autor: Juraj Červenák
Vydavateľstvo: Atis Omnis
Rok vydania: 2022
Počet strán: 512
Väzba: pevná
ISBN: 978–80–8201–151–0


Knihu Černokňažník 2: Zlato Arkony si môžete kúpiť napríklad v Martinuse, pre podrobnosti kliknite na tento link


Súvisiace linky

Recenzia – Juraj Červenák: Černokňažník 2: Zlato Arkony (aktuálne súborné vydanie recenzovala Ena)

Predstavujeme – Juraj Červenák: Černokňažník 2 – Zlato Arkony

Recenzia: Juraj Červenák – Zlato Arkony (vydanie z roku 2012 recenzovala Aneta Riddick Čižmáriková)


3. augusta 2022
Fandom SK
Zdroj informácií