Súťaž o Atramentový svet

graficka-sutaz-atramentovy-svet

Portál Fantasy-svet vyhlasuje súťaž s témou Atramentového sveta.

Úlohou je výtvarné stvárnenie jednej z hlavnejších postáv, ktoré vystupujú v Atramentovom srdci. Výtvarné znamená, že môžete kresliť, maľovať, alebo aj graficky znázorniť vami vybranú postavu (samozrejme k tomu môžete využiť aj príslušné grafické programy). Hlavnejšia postava je postava, ktorá nejaký spôsobom zasiahla do deja a nie taká, ktorá sa príbehom len mihla. (Znázornené postavy môžu byť inšpirované aj filmovými postavami.)

K súťažnej práci je potrebné pridať aj meno.

Dôležité: súťažiaci, ktorí sa chcú do tejto súťaže zapojiť NEMUSIA byť registrovaní na portáli Fantasy-svet.

Na práci nesmie byť nick autora alebo akýkoľvek znak, podľa ktorého by práca mohla byť priradená práve k nemu.

Povolené sú max. 2 práce.

Výhry:

  1. miesto – Atramentová smrť + Hostiteľ
  2. miesto – Atramentová krv
  3. miesto – Atramentové srdce

Uzávierka: práce môžete posielať do 20:00 31.12.2009

Zo zaslaných prác si redakcia časopisu Fantázia môže vybrať niektoré na uverejnenie v časopise.

Hlasovanie bude spustené po uvedenom termíne uzávierky. Všetky podrobnosti sa dozviete vtedy.

Odfotené/naske­nované súťažne práce posielajte súkromnou správou alebo na mail: caterhine.bella­trix(at)gmail­.com

Predmet v súkromnej správe alebo v maili: Súťaž Atramentový svet.

Súťaž je anonymná a preto nie je vhodné zasielať práce, ktoré boli v minulosti ocenené v inej súťaži.


18. novembra 2009
Fandom SK - PR