Sledujte HorrorCon 2020 online

HorrorCon sa nevzdal, 21. novembra 2020 ožije na webových stránkach s YouTube kanálom a facebookovej udalosti.


Fanúšikovia tvrdšieho žánru sa môžu tešiť na celodennú súťaž, hororové videá, autorské čítania, články a rozhovory plné noviniek. Medzi pozvanými osobnosťami je popredný záhadológ, historik a spisovateľ Otomar Dvořák, autor knižnej novinky vydavateľstva Golden Dog Jiří Sivok, Jakub Němeček z vydavateľstva Gnóm!, kníhkupec, básnik a editor Zdeněk Záleský, hororový špecialista Honza Vojtíšek či výtvarníčka skupiny Infernalismus Anna Korbelová.


Sledovatelia budú môcť komentovať alebo chatovať a hlavne si každú hodinu zasúťažiť o niektorú z desiatok cien, ktoré venovali sponzori podujatia – kníhkupectvo Knihy Dobrovský, vydavateľstvo Gnóm!, vydavateľstvo Golden Dog, Carcosa a ďalšie.

HorrorCon predstaví aj už 4. knihu edície – poetickú zbierku Co číhá v temnotách, ktorá vyjde začiatkom decembra.

O 15:00 hod. prebehne live vyhlásenie výsledkov literárnej súťaže O krvavý brk a na noc pre vás organizátori chystajú tipy na už tradičné výživné nočná kino pre odolných.

Pod týmto linkom nájdete podrobný program aktuálneho 5. ročníka HorrorConu.

Sledujte 21. 11. 2020 stránku HorrorConu alebo FB udalosť.


16. novembra 2020
Fandom SK - PR
Zdroj informácií