SIN CITY: Hriešne skvelé ceny

Myslel som, že pošle ešte tak dva-tri listy. Ale každý štvrtok dorazil ďalší. Snažil som sa, aby sa mi ruka netriasla, keď som siahal po jej listoch. Každý štvrtok. Bola môj jediný priateľ, dcéra, ktorú som nikdy nemal. Drahá, oddaná Nancy. Moja milovaná „Cordélia.“

Už tento štvrtok – 21.7. premiéra v kine PALACE CINEMAS.

Ty sa však – starec – listu od Nancy Callahanovej z hriešneho mesta nedočkáš. Čakaj však lístky do kina na drsňácky film SIN CITY z predajní BRLOH. Každý štvrtok! Plus tričko s logom SC. Každý štvrtok!

AKO NA TO?!?

SIN CITY: Hriešne skvelé ceny Vstupenky do kina, tričká, plagáty, komiks SIN CITY: Drsný sbohem – to všetko môžeš získať od nás – z BRLOH-u. Stačí naozaj málo…

Takže pekne po poriadku. Prejdime si zoznam:

VSTUPENKY do kina. Kúp v sieti predajní BRLOH čokoľvek nad 500,– Sk, vyplň žrebovací lístok a čakaj na štvrtok. Každý týžďeň (3 x) – vždy vo štvrtok – žrebujeme piatich vyvolených, ktorí získajú lístky do kina do špičkového kina Palace Cinemas v Auparku.

TRIČKO S LOGOM SIN CITY. Choď na film SIN CITY do akéhokoľvek kina, na zadnú stranu vstupenky napíš kontakt na seba, prines ju do ktoréhokoľvek z obchodov BRLOH a čakaj na štvrtok. Každý týždeň (4×), žrebujeme dvoch vyvolených, ktorí získajú štýlové tričko čiernej farby s červyným logom SC na rukáve.

OFICIÁLNY PLAGÁT K FILMU SIN CITY V sieti obchodov BRLOH kúp akýkoľvek komiks a plagát je TVOJ.

KOMIKS SIN CITY: Drsný sbohem Choď do kina Palace Cinemas v Auparku a zapoj sa do diváckej súťaže.

…eehm..čo ešte? Gumové hadičky Benzín Píla Rukavice Náramky Žiletkový drôt Sekera Gladys A moje ruky.

…A môžme ísť na to…


22. júla 2005
Brloh