ŠIALENÉ ZVRHLÉ DEGENEROVANÉ SVINSTVO – Len pre dospelých!!!

Keď včera dorazil do Brlohu nový komix z olomouckeho vydavateľstva Netopejr, tak sme si s Bystrom povedali, že čo je to pre boha za úchyláčinu. Toto niekto kúpi? Čiernobiele, na nič moc papieri a za tú cenu? Na prvý pohľad sa zdalo, že to bude jeden z tých komiksov, ktoré treba mať kvôli sortimentu (aby nás neohovárali iní predajcovia), ale predávať sa bohvie ako nebude. Bystro si ho zobral domov bližšie preštudovať a hneď ráno ma privítal s iskrou v oku a poznámkou: „nepýtaj sa, to si musíš prečítať“. No tak som prečítala…

Obsah nebudem prezrádzať, ale položím vám pár otázok: Ste permanentne v depresii? Máte komplexy a fóbie s tak exotickými názvami, že si ich ani sami nedokážete zapamätať? Ženy a dievčatá vás majú rady asi ako vyrážku na nose pred prvým rande? Ste beznádejní pesimisti a každé ráno, keď sa prebudíte vám zakaždým napadne nový vynaliezavý spôsob ako zabiť seba, či v tom lepšom prípade všetkých naokolo? Tak potom je SCHIZO presne pre vás. Pripravte sa teda na zážitok, ktorý vašej bránici spôsobí kŕče a váš zaháľajúci mozog konečne prinúti pracovať. Ak vám South Park svojím oplzlým a fekálnym humorom posunul prah tolerancie na maximum, tak SCHIZO ho vystrelí do výšok, o ktorých ste ani netušili, že sú dosiahnuteľné a zaručene vám zdvihne náladu, pretože autor Ivan Brunetti je na tom minimálne 10 x horšie ako vy! Neodporúča sa: anarchistom, skinheadom, katolíkom, novozbohatlíkom, umelcom, inťošom, fitnesákom, modelkám, športovcom, feministkám, mutantom, taxikárom…

Aby ste mali o Brunettim lepšiu predstavu čo to vám o sebe prezradí hneď v úvodníku SVÉHO DRUHU MANIFEST. „Laskavý čtenáři, vítej v mém vesmíru. Jmenuji se Ivan Brunetti a nejsem umělec, spisovatel, karikaturista ani jinak tvůrčí osoba žádného druhu. Povoláním jsem redaktor. Přesněji, jsem špinavá kreatura, která se hodí pouze k vyhubení, zatracená k temné existenci a odsouzená žít v nepředstavitelné duševní bolesti. A to jen když mám dobrý den.

Americký undergroundový autor Ivan Brunetti síce nie je u nás známy, no v USA sú jeho komiksy a stripy kultovou záležitosťou. Prvýkrát sa s ním fanúšikovia stretli v roku 1994 a o rok neskôr sa dočkali aj ďalšieho pokračovania pod značkou Fantagraphics Books. Dúfam, že Netopejr pôjde v ich šľapajách a obšťastní nás aj ďalšími úletmi z kuchyne tohto autora.

Názov: SCHIZO # 1 Prevedenie: Brož Farba: ČB Počet strán: 48 Rozmer: 172 X 260

Obsah: Proč by každá osoba na celým světě mohla být okamžitě vyhlazena z povrchu planety, a já bych se neohlíd, ani kdyby to provázel velkej hluk? Protože vás nenávidím, nenávidím vás všechny!!! – Str. 1 Legrácky – Str. 21 Anopane, jsem jen další úplně zkurvenej katolickej kluk – Str. 25 Zabijte mě, prosím! – Str. 26 Ivanův indispoziční diagram – Str. 28 Miluju dívky – Str. 29 …a mám vypracovaný plány mučení pro každýho z nich! – Str. 34 Malej reakcionář – Str. 36 Bleeeé! (1784 věcí, ze kterejch je mi na blití.) – Str. 37 Život je na hovno – Str. 46 Šest důvodů, proč bych chtěl být Man Ray – Str. 48 Schizo profil – 3. strana obálky Všechno je na hovno – 4. strana obálky

&nbsp Bystrík Antalík


23. novembra 2001
Fandom SK - PR