ScifiWorld, the World of Your Dreams

Možná jste se někdy po přečtení knihy, zatoužili poznat s autorem? Zjistit, jaké motivy ho vedly k vytvoření tak úchvatných povídek, románů, cyklů? My vám tuto možnost z různých důvodů nenabízíme. Ovšem dovolíme vám nahlédnout tolik do autorova života, kolik nám bylo umožněno a třeba vám odpovědět na vaše otázky.

Ptáte se kdo jsme? Jsme svět Vašich snů. Jsme ScifiWorld, the World of Your Dreams.

Jaké jsou naše hranice? Nekonečný vesmír, to jsou cesty, kterými se ubíráme. Vydáváme se za poznáním tajemných nových světů, hledat nové formy zábavy a nové autory. Odvážně se pouštíme tam, kam se dosud nikdo nevydal. Hranice neexistují, protože přísun nových myšlenek a nápadů se zdá být neomezený, stejně jako přísun nových a nadaných autorů do oblasti science fiction, fantasy a hororu.

Co nabízíme? Životopisy, bibliografie, citáty od známých i méně známých autorů. Recenze na to nejlepší, co v oblasti SF&F&H vzniklo. Odkazy na domovské stránky. Uveřejnění vašich prací. Diskuzi a chat s přáteli a námi o věcech mezi nebem a zemí. Různé soutěže a milá překvapení. Fantazii se meze nekladou a my jsme tu pro vás. Vy nás ovlivňujete.

Co pro vás plánujeme? Větší možnosti zasahovat do tvorby ScifiWorldu. Více anket a soutěží. Hostování několika málo SF klubů. Články a rozhovory se známými osobnostmi. A jako třešničku na dortu Horkou linku ScifiWorldu. A mnoho dalších „tajných“ překvapení.

Jaké jsou naše záruky? Naše slovo, pevnější než plastocel. Sliby, které jsme dali se nám doteď podařilo dodržet. Jsme zde již více než rok. Začínali jsme jako Sci-fi Web a Otherworld. To, že to myslíme vážně je zajisté vlastnictví domény a pevné redakční jádro.

Dost bylo slov, běžte, plavte, leťte se přesvědčit na místo, kde se sny stávají skutečností.

http://www.scifiworld.cz

Kontakty:
  • redakce – redakce@scifiworld.cz
  • šéfredaktor – Petr Macek (Dalt)
  • zástupce šéfredaktora – Jan Pechanec (guru Pechy)
  • desinger – Milan Tesař (Millis)
  • nebo volejte 0776 00 36 37 a to každé pondělí a středu vždy od 19:00 do 21:00

4. októbra 2001
ScifiWorld