S batohom ku hviezdam...

Rozmýšľate už nad letnou dovolenkou a neviete sa rozhodnúť? Máte radi sci-fi a fantasy a nevadí vám prítomnosť rovnako „postihnutých“? Alebo by ste sa práve s takými chceli zoznámiť? Berte svoje rodiny, kamarátov, či aspoň seba a svoj ruksak, pribaľte dobrú náladu a fantáziu, okoreňte štipkou šialenosti a prichystajte sa na najlepšiu dovolenku svojho života! Pozor, už je iba 60 voľných miest, takže klikajte, vypĺňajte, prihlasujte sa! Tatracon je totiž čo nevidieť tu…

Už 15. dovolenka fantastikou postihnutých jedincov TATRACON 2002 v Slovenskom raji – Čingove, v areáli TJ Tatran Ďurkovec, sa uskutoční v dňoch 5. – 11. 8. 2002. Ubytovanie je zabezpečené pre 90 osôb v už osvedčených chatách typu Alpina. Parkovanie áut je možné priamo pri chatách. Deti do 15 rokov neplatia účastnícky poplatok, do 18 rokov neplatia turistický poplatok. Účastníci z Česka platia priamo na mieste pri prezentácii, alebo vopred bankovým prevodom. Účastníci zo Slovenska platia poštou alebo rovnako bankovým prevodom.

Po prvýkrát absolvujeme výstup roklinou Veľký Sokol, uvaríme tradičný tatraconský guláš, zahráme si kartový turnaj Lavondyss pre juniorov i seniorov, zabavíme sa pri druhom pokračovaní terénnej hry Deň trifidov v blízkosti čingovského kameňolomu, kde sa natáčal legendárny Šimon-film Koňan a dcéra pána leta, pozrieme si video a kroniky zo všetkých Tatraconov, vylezieme na Tomášovský výhľad, vydražíme pár sci-fi fanzinov z počiatkov fandomu a deti si môžu zahrať Playstation 2 a Xbox. Možno priletí aj balón…

Ak chcete vidieť fotky z minulých Tatraconov (ale aj z iných conov), klikajte TU.

Podrobnejšie informácie o Tatracone 2002 na uvedenej internetovej adrese, alebo poštou na: Miroslav Butora, Tkáčska 4/5, 052 01 Spišská Nová Ves, tel.: 053/4467614, 0903 854 864 alebo na mio@senior.cz a teletext@mestosnv.sk&nbsp Tono Stiffel & Miso Jedinák


2. marca 2002
Fandom SK - PR