Rybáles 2002

15. 3. - 17. 3. 2002

Update: teraz aj s etiketami upírskeho vína!
Kto Rybáles pozná vie, že je to narodeninová akcia organizovaná košickým klubom a má dva vrcholy: 1. karneval (maškarný ples), 2. večer oslávencov. Všetko sa však začína skôr ako príchodom… Nápady, myšlienky a výmysly zrodené prevažne v Šimonovej hlave naberajú rýchly spád a konkrétne tvary posledná dva týždne pred samotnou akciou. Stretnutia, rozdeľovanie úloh a množstvo mailov a sms rozlišovaných pre oslávencov a pre „verejnosť“. Oddych príde až po akcii… Ale čo sa vlastne udialo?

Prvý deň: v piatok poobede sa to všetko začalo zbiehať na chatu (škoda len, že dátum sa zhodoval s inými akciami organizovanými či už v Čechách, alebo na západnom Slovensku – mohlo nás byť viac, ale napriek tomu bola účasť slušná a sľubná). Privítanie, výzdoba hlavnej miestnosti a výborné Igorove „halaszlé“ prebiehali bez problémov…

Samotný večer už vyzeral dosť zaujímavo – tentoraz mal totiž danú tému (a nie len masky každej chuti!) Čo si mohol vybrať každý, bola krvná skupina, ktorú sa rozhodol piť (na etiketách fliaš sa našla aj HIV+) – konal sa totiž „PLES UPÍROV“! Teda nie náhodne sa po západe Slnka zčernelo, pobledli tváre, zčervenali oči a pery, vysunuli sa tesáky, zakryli sa zrkadlá a zahoreli sviečky. Svetlou výnimkou bola „krvná konzerva“ (ROBO ULBRICHT), ktorá sa tešila pozornosti baviacich sa, pretože fungoval ako samohybný tanker. Zvláštnu skupinku tvorili podivíni s krížikmi, cesnakom, či bielymi golierikmi – všetko platné. Okrem upírov sa však našli aj iné magické bytosti. Večer sa vlastne končil až ráno, keď aj pomyselná sila pentagramu na podlahe ustupovala pred zdravou únavou jednotlivcov.

Tak svitol druhý deň: svieži, pokojný a hlavne gulášový! Frankie a Krtko to síce podľa ohlasov niektorých členov „prekombinovali s korením“, ale čakala nás ďalšia dlhá noc. Z pôvodného množstva súťaží a programu sa síce čo-to nerealizovalo – jednak vďaka miernej indisponovanosti hlavného organizátora, ale hlavne vďaka snahe zúčastnených posunúť sa k opätovnej voľnej zábave…

Ešte samotný akt gratulácií. Tentokrát bolo oslávencov 12: Šimon, M.Majer, Mio, Lulu, Piškóta, Lucka (Krtica), Krtko, Ondrej (Krug), Emil (Medvec), Gabi (Medvec), Čerešňa a Karči. Špeciálne prekvapenie pripravil Melkor, ktorý babám daroval koláče – tie však boli spravodlivo rozdelené každému, kto mal chuť. A potom už len hudba, tma a tanec až do nedeľného rána, alebo kto do kedy vládal…

Ešte pár filmov, niekoľko chabých pokusov o vychýrené „Alpské sanatórium“, pobaliť , popratať, odovzdať chatu a už len pomalý návrat do všedného – šedého kolobehu bežných dní. Kedyže sa to bude konať ďalšia podobná akcia?

Fotky z akcie v Melkor/Krtkovej galérii.


4. apríla 2002
Piškóta