Prvé Anime Premietanie v Hlohovci

Anime premietania odštartoval Istrocon 2000 ako jeden z doplnkových bodov programu. Nikto z organizátorov však vtedy netušil, že sa podobné premietania stanú až také populárne a to, čo sa zo začiatku javilo iba ako „vata v programe“ bude v ďalších rokoch jeden z hlavných ťahákov podujatia. Chalani z klubu Manga.sk tieto premietania pripravovali celým srdcom a zrejme preto sa im podarilo získať vo veľmi krátkom čase ďalších a ďalších fanúšikov. A nielen to. Tieto premietania dokonca prerazili za hranice Bratislavy a už aj v Hlohovci sa o slovo hlásia prvé lastovičky. Áno, je to tu – 8. marca sa práve v Hlohovci uskutoční PRVÉ ANIME PREMIETANIE!!!

Organizuje ho neziskové združenie LOL. Celá akcia prebehne v priestoroch AXA Klubu ktorý je súčasťou MsKC a nachádza sa na Nám SV. Michala 2. Z dôvodu načasovania príchodu vlakov bude začínať o 9:30 (vlak do Hlohovca prichádza zo smerov BA,TT o 8:02, z PN a Púchova sa na tento vlak prestupuje v Leopoldove. Zo smeru Nitra príchod vlaku 8:55.)

A čo vás teda čaká a neminie? 08:30 Spiral 1–2 09:30 Samurai Deeper Kyo 1–2 10:30 Ayashi No Ceres 1–3 11:40 Obed t.j. AVM až do zblbnutia 12:20 Inu Yashu Movie 14:00 Wolfs Rain 1–2 15:00 Weis Kreuz Glüben 1–3 16:30 Heat Guy J 1–3 18:00 Saishu Heiki Kanojo 1–2 19:00 Witch Hunter Robin 1–2 20:00 Cosplay Complex 1–2 21:00 DiGi Charat OVA 1–4 22:00 Ak by náhodou niekto ešte zostal tak nie je problém niečo pustiť

Koho už budú od toľkého pozerania bolieť oči, môže si dať prestávku a navštíviť MANGA Stánok. Čaká vás v ňom široká produkcia Manga komixov!

Zorganizovať takéto podujatie si vyžaduje množstvo úsilia, ale máme informácie, že organizátori sa pripravovali niekoľko mesiacov naozaj zodpovedne. Veríme, že všetko pôjde ako „po masle“ a ich snaženie 8. marca podporíte vašou obrovskou účasťou. Čakajú vás totiž nezabudnuteľné filmové zážitky a okrem toho tu máte možnosť stretnúť ďalších podobne „postihnutých“ ako ste vy. Tak hupky-hupky do Hlohovca.

Bližšie informácie o premietaní Manga.sk/forum alebo Sparhawk.sk.

Všetci ste vítaní.


24. februára 2003
Fandom SK - PR