Predstavujeme - Yoko Ogawa: Ostrov bez pamäti

Ostrov bez pamäti

Desivo-krásny orwellovský román o totálnom ovládnutí ľudských životov štátnou mocou od jednej z najoceňovanejších autoriek súčasnosti Yoko Ogawa vychádza vo vydavateľtve Lindeni.


Anotácia

Na bezmennom ostrove pri bezmennom pobreží miznú objekty: najskôr klobúky, potom stuhy, vtáky, ruže. Väčšina obyvateľov ostrova na stratené predmety okamžite zabúda, akoby im ktosi vygumoval spomienky. Lenže tí, čo neprišli o schopnosť pamätať si, žijú v ustavičnom strachu. Pátra po nich pamäťová polícia, ktorá má za úlohu zabezpečiť, aby to, čo zmizlo, upadlo navždy do zabudnutia. Keď mladá spisovateľka zistí, že aj jej redaktor patrí do kategórie prenasledovaných, snaží sa ho udržať pri živote v tajnej skrýši pod podlahou. Ich jedinou nádejou na záchranu pred hrôzou a vecným zabudnutím je román, na ktorom tajne pracujú… No čo ak o chvíľu prídu aj o schopnosť písať?


Knihu Ostrov bez pamäti si môžete objednať napríklad v Martinuse momentálne so zľavou až 15 %, pre podrobnosti kliknite na tento link

E-knihu Ostrov bez pamäti si môžete okamžite stiahnuť v Martinuse, pre podrobnosti kliknite na tento link


Podrobnosti o knihe

Ostrov bez pamäti (orig.: The Memory Police
Žáner: dystópia, romantika
Autorka: Yoko Ogawa
Vydavateľstvo: CooBoo
Rok vydania: 2021
Jazyk: slovenský
Preklad: Marína Gálisová
Počet strán: 264
Väzba: viazaná s prebalom
EAN: 9788056623169


O autorke

Yoko Ogawa (*1962) je držiteľkou všetkých významných japonských literárnych cien. Svoju spisovateľskú dráhu odštartovala v roku 1988 a odvtedy napísala viac ako päťdesiat diel z oblasti fiction i nonfiction literatúry. Anglický preklad románu Ostrov bez pamäti (Lindeni 2021) sa stal finalistom Medzinárodnej Man Bookerovej ceny 2020. Viaceré z jej románov sa zaoberajú otázkou pamäti, jej existenciálnym dosahom na ľudský život. Autorka žije v Hjógu v Japonsku.


20. augusta 2021
Fandom SK - PR
Zdroj informácií