Predstavujeme – Peter Gajdošík: Prachový mužíček a iné temné príbehy

Prachový mužíček

Začiatkom októbra vychádza vo vydavateľstve Artis Omnis zbierka poviedok Petra Gajdošíka s názvom Prachový mužíček. Krst knihy sa bude konať 17. 10. 2019 v hostinci U čierneho orla v Lučenci, odkiaľ pochádza autor Peter Gajdošík aj autor titulnej fotky Peter Cwoky Murín. Súčasťou krstu bude autogramiáda a beseda s autorom.


Anotácia

V dvanástich príbehoch sa do obrazu našej každodennej reality prelieva svet nečakanej hrôzy, tajomna, neobyčajných stvorení a bizarných osudov. Svet, v ktorom sa aj z milého suseda na dôchodku vykľuje šialenec, svet, v ktorom sa pobyt v škole mení na životu nebezpečný zápas medzi učiteľmi a žiakmi. Svižné príbehy sú pretkané čiernym humorom, no na jeho pozadí sa nenápadne odvíjajú ľudské drámy. Slnečné dni často delí od nočnej mory iba tenká čiara. A čitateľ sa stáva svedkami toho, ako ju hrdinovia jednotlivých príbehov prekročia a sú nútení bojovať o záchranu zdravého rozumu, no neraz i o vlastný život…


O autorovi

Peter Gajdošík (1968) je dnes známy najmä ako autor obľúbených rozprávok pre deti. Tentoraz však zameral svoju fantáziu na poviedky plné napätia pre dospelých čitateľov. Fanúšikovia fantastiky ho môžu poznať aj ako finalista ceny Bélu 2017 v súťaži Martinus Cena Fantázie 2017, ktorej sa zúčastnil s poviedkou Moja krv – tá je aj v tejto knihe (okrem toho vyšla aj v zborníku Fantázia 2017).

Knihu Prachový mužíček si môžete kúpiť napríklad na Martinuse momentálne so zľavou 15 %, pre podrobnosti kliknite na tento link


Ukážka – nahliadnutie do knihy


Viac o knihe

Názov: Prachový mužíček a iné temné príbehy
Žáner: fantasy, horor
Autor: Peter Gajdošík
Vydavateľstvo: Artis Omnis
Rok vydania: 2019
Väzba: pevná
Počet strán: 144
ISBN: 978–80–8201–045–2


8. októbra 2019
Fandom SK - PR