Predstavujeme - Miloš Jesenský a Robert K. Leśniakiewicz: Stratení v horách

Stratení v horách

Známy slovenský „záhadológ“ Miloš Jesenský znova spojil sily s Robertom K. Leśniakiewiczom, aby tentokrát spoločne pátrali po záhadných prípadoch a paranormálnych javoch v Tatrách a na Babej Hore.


Anotácia

VAROVANIE!

Otvorenie tejto knihy a nebezpečný výstup do hôr majú jedno spoločné: Oboje podnikáte na vlastné riziko. Na jej stránkach vykonáte vzrušujúcu, často až desivú výpravu za temnými tajomstvami Tatier a Babej hory. Pred vašimi očami ožijú bizarné, dodnes nevyriešené zločiny a tragédie, zlovestné prízraky, nečakané nešťastia, strašidelné zjavenia a príbehy, ktoré je lepšie nerozprávať. Svedectvá očitých svedkov paranormálnych javov, ako aj hrozivé legendy zarámované do atraktívnej, ale nebezpečnej scenérie snehom pokrytých štítov, kde okrem riedkeho vzduchu, zradného terénu a nevyspytateľného počasia číhajú na návštevníkov hrozby, ktoré ani nepatria do nášho sveta. Pokiaľ sa začítate do týchto stránok, váš pohľad na hory už nikdy nebude taký, aký bol predtým.

Z obsahu:

  • Bez stopy
  • Defilé zvláštnych tragédií
  • Príbehy tisíc a jednej smrti
  • Spadlo to z oblakov
  • Podivné svetlá na oblohe
  • Fantómy, dvojníci a horské prízraky
  • Kniha stratených duší
  • V oku elektrickej búrky
  • Smrť nosí uniformu
  • Len nevinné zomierajú mladé
  • Diabli a mimozemšťania
  • Nielen na zemi, ale aj vo vzduchu.

Knihu Stratení v horách si môžete kúpiť napríklad v Martinuse, pre podrobnosti kliknite na tento link


Autor Miloš Jesenský

Miloš Jesenský (nar. 1971, Čadca) je publicista a spisovateľ, ktorý sa dlhoročne venuje výskumu a popularizácii paranormálnych javov a hraničných oblastí vedy. Knižne debutoval v roku 1997 a odvtedy vydal viac ako štyridsať kníh v slovenskom, poľskom a českom jazyku.


Podrobnosti o knihe

Stratení v horách
Žáner: populárno-náučný, mysteriózny
Autori: Miloš Jesenský a Robert K. Leśniakiewicz
Vydavateľstvo: Naše vojsko
Rok vydania: 2023
Väzba: pevná s prebalom
Počet strán: 288
ISBN 9788020615213


2. júna 2023
Fandom SK - PR
Zdroj informácií