Predstavujeme - Maggie Stiefvater: Skrotenie jastraba

Skrotenie jastraba

Fanúšikovia Maggie Stiefvater a YA literatúry si prídu na svoje: Autorkina novinka Skrotenie jastraba v slovenskom preklade je už na svete a v týchto dňoch dostupná vo všetkých kníhkupectvách.


Anotácia

Voľné pokračovanie úspešného Havranieho cyklu, ktorý si svojou neopakovateľnou snovou atmosférou získal srdcia fanúšikov tajomna a magického realizmu na celom svete. Ronan Lynch je zlodej snov. Zo sna do svojej prapodivnej reality dokáže zhmotniť nielen všakovaké zvláštnosti, ale aj pohromy. Jordan Hennessyová je zlodejka. Čím bližšie je k svojmu vysnívanému cieľu, tým nemožnejšie je sa od neho odpútať. Carmen Farooq-Laneová je lovkyňa. Jej brat bol zlodej snov… a zabijak. Na vlastné oči videla, čo dokáže snívanie spraviť s človekom a akú spúšť vedia napáchať zlodeji snov. No to je nič v porovnaní so skazou, do ktorej sa rúti svet…

Knihu Skrotenie jastraba si môžete kúpiť napríklad v Martinuse momentálne so zľavou 3 %, pre podrobnosti kliknite na tento link

E-knihu Skrotenie jastraba si môžete okamžite stiahnuť v Martinuse, pre podrobnosti kliknite na tento link


Ukážka z knihy

Ukážka z knihy sa vám zobrazí po kliknutí na tento link


Podrobnosti o knihe

Skrotenie jastraba (orig.: Call Down the Hawk)
Séria Snová trilógia, 1. kniha
Žáner: fantasy, young adult
Autorka: Maggie Stiefvater
Vydavateľstvo: SLOVART
Rok vydania: 2021
Jazyk: slovenský
Preklad: Gabriela Račková
Počet strán: 432
Väzba: mäkká
EAN: 9788055652573


O autorke

Maggie Stiefvater je jedna z najtalentova­nejších amerických autoriek YA literatúry. Jej trilógia kníh – Shiver, Linger, Forever, ako aj trilógia Havraní Cyklus, z ktorého je kniha Havraní Kráľ (SLOVART 2018) práve novinkou v slovenskom preklade, sa zaradili ako #1 New York Times bestseller. Jej ďalšia kniha The Scorpio Races získala cenu Notable Children’s Books a cenu Michaela L Printza od Americkej Asociácie Knižníc. Momentálne žije vo Virgínii s manželom a dvoma synmi.


13. novembra 2021
Fandom SK - PR
Zdroj informácií