Predstavujeme – kolektív autorov: Krvavé Považie

Krvavé Považie

Koncom roka uviedlo vydavateľstvo Hydra na knižný trh hororovú antológiu s názvom Krvavé Považie pozostávajúcu zo štrnástich poviedok slovenských autorov.


Anotácia

Od tajomného hradu Strečno až po starodávne trnavské opevnenie prerýva krajinu rieka Váh. Tam sa rozprestiera územie od dávnych čias opradené strašidelnými legendami. Obávané rímske légie na čele s Marcom Auréliom zvládli stráviť na Považí len jedinú zimu. Kedysi ho obývali Kelti, je teda posiate zvyškami kultúry druidov a ich magických rituálov, vďaka ktorým možno ešte stále pôsobia v povodí Váhu prastaré nadprirodzené sily. Rozsiahlej časti Považia kedysi vládol krutý Matúš Čák Trenčiansky. Zrodil sa tam strašidelný prípad krvavej grófky Alžbety Bátoryovej. A tiež týchto štrnásť hororových príbehov. Vyrozprávajú vám ich autori, ktorí Považie dokonale poznajú, pretože sa tam narodili, alebo si túto oblasť zvolili pre svoj život. Priblížia vám temné zákutia miest, nehostinnosť lesov aj nemilosrdnosť rieky Váh. Prijmite pozvanie a zavítajte na Považie spolu s nami. Hneď pri Strečne vás privíta mýtická bytosť z Váhu, v Žiline narazíte na židovskú kliatbu a zahráte si únikovú hru. Ak sa vám ju podarí prežiť, pri Považskej Bystrici budete môcť obdivovať vlčie maky, na Veľkom Maníne zahliadnete nezvyčajný kŕdeľ, pri Púchove narazíte na opustenú farmu a v Trenčíne si dohodnete rande s plachým dievčaťom. Ak sa vám nezapáči, nezúfajte. V Novom Meste nad Váhom vás už túžobne očakáva vlastníčka starodávneho domu, ktorá ukrýva desivé tajomstvo, a v Trnave zas papierový kamarát, ku ktorému vás dovedie miznúci a opäť sa objavujúci kanál. Dajte si dobrý pozor na to, čo do neho vhodíte.

Vitajte na Krvavom Považí!

Knihu Krvavé Považie si môžete kúpiť napríklad v Martinuse momentálne so zľavou 14 %, pre podrobnosti kliknite na tento link


Podrobnosti o knihe

Krvavé Považie
Žáner: horor
Autor: Kolektív autorov
Vydavateľstvo: Hydra
Rok vydania: 2023
Jazyk: slovenský
Počet strán: 302
Väzba: brožovaná
ISBN: 9788069017160


29. decembra 2023
Fandom SK - PR
Zdroj informácií