Predstavujeme - Juraj Červenák: Ostrov bohýň

Ostrov bohyn - obalka

V týchto dňoch sa dostáva na knižné pulty novinka z vydavateľstva Artis Omnis – čistokrvná slovanská fantasy z pera známeho slovenského spisovateľa Juraja Červenáka. Príbehy zo sveta černokňažníka Rogana vychádzajú pod názvom Ostrov bohýň.


Anotácia

Vedma Mirena vo vrchoch okolo posvätnej hory Sitno zisťuje, prečo po objavení prastarej bane začali miznúť miestni kopáči i ozbrojené stráže. Potulný bojovník Valgor sprevádza kupecké vozy cez močariská obostreté pochmúrnymi povesťami. Rogan a jeho vlčí sprievodca Goryvlad čelia v odľahlých horách krvilačnej bytosti z dávnych čias. Neskôr sa pridajú k výprave proti nebezpečným strigám, ktoré unášajú deti na svoj riečny ostrov chránený tajomnou bohyňou. Po mnohých rokoch sa Rogan a Goryvlad stretávajú s vyslancami Konštantínom a Metodom a čelia temným silám i svojmu konečnému osudu.

Čistokrvná slovanská fantasy z pera Juraja Červenáka. Poviedky a novely vznikali od 90. rokov až po súčasnosť, tie skôr vydané sa k čitateľom vracajú vo výrazne prepracovanej podobe. Kniha obsahuje príbehy:

Kvapka krvi
Na piaď chlap, na lakeť brada
Krvavá panna a veľký zlý vlk
Ostrov bohýň
Vierozvestcovia

Obľúbená fantasy séria Černokňažník (Čierny Rogan) začala na Slovensku vychádzať v roku 2009. Doteraz vyšli tieto časti (niektoré už v 2. vydaní): Vládca vlkov, Radhostov meč, Krvavý oheň, Vojna s besmi, Zlato Arkony I., Zlato Arkony II. a Prízraky na Devíne. Postupne vychádza aj exkluzívne súborné vydanie (zatiaľ Vládca Krvavého ohňa a Zlato Arkony).

Knihu Ostrov bohýň si môžete kúpiť napríklad v Martinuse momentálne so zľavou až 15 % , pre podrobnosti kliknite na tento link


Ukážka z knihy


Podrobnosti o knihe

Ostrov bohýň
Séria Černokňažník/Čierny Rogan, 8. diel
Žáner: historická fantasy
Autor: Juraj Červenák
Vydavateľstvo: Artis Omnis
Rok vydania: 2023
Jazyk: slovenský
Počet strán: 288
Väzba: pevná
ISBN: 9788082011855


O autorovi

Juraj Červenák (1974) žije v Banskej Štiavnici. Prvýkrát knižne publikoval v roku 1993, od roku 2005 je profesionálnym spisovateľom. Napísal vyše tri desiatky románov, najmä v žánri historickej fantasy z čias starých Slovanov (série Černokňažník, Bohatier, Bivoj), z doby bronzovej (Sekera z bronzu, rúno zo zlata), ako aj historicko-dobrodružnú sériu o protitureckých vojnách Dobrodružstvá kapitána Báthoryho (zatiaľ posledný diel Hradba západu). Jeho doteraz najúspešnejším počinom sú historické detektívky o kapitánovi Steinovi a notárovi Barbaričovi, ktorí vyšetrujú zločiny za vlády cisára Rudolfa II. (Mŕtvy na Pekelnom vrchu, Krv prvorodených a ďalšie, najnovší diel vyšiel pod názvom Pre hrsť dukátov). Za svoju tvorbu získal niekoľko ocenení, trikrát Cenu Akadémie SF/F/H v kategórii kniha roka, ale aj Cenu Vladimíra Neffa pre najlepší český/slovenský historický román za knihu Diabol v zrkadle.


27. apríla 2023
Fandom SK - PR
Zdroj informácií